بیوگرافی دنیز دایی دختر علی دایی + تصاویر

به گزارش رصد روز ، او ماحصل ازدواج نخست قیصر فوتبال ایران می باشد. چهره ای که تا همین چندسال قبل کسی از او خبر نداشت و اختلاف بین مایلی کهن و علی دایی این اسم را سر زبانها انداخت. در ادامه بیوگرافی دنیز دایی دختر علی دایی + تصاویر را مشاه...

به گزارش رصد روز ، او ماحصل ازدواج نخست قیصر فوتبال ایران می باشد. چهره ای که تا همین چندسال قبل کسی از او خبر نداشت و اختلاف بین مایلی کهن و علی دایی این اسم را سر زبانها انداخت. در ادامه بیوگرافی دنیز دایی دختر علی دایی + تصاویر را مشاهده می کنید.

بیوگرافی دنیز دایی دختر علی دایی + تصاویر

 

بیوگرافی او و اینستاگرام و محل زندگی دختر و مریم همسر اول علی دایی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی دنیز دایی + تصاویر 2 بیوگرافی دنیز دایی + تصاویر

او دختر بزرگ علی دایی (از همسر سابقش مریم) میباشد که همراه مادر خود در لندن زندگی می‌کند. علی دایی زمانی که ۲۵ سال سن داشت با خانمی به نام مریم ازدواج کرد که ازدواجشان عمر چندانی نداشت و از هم جدا شدند حاصل ازدواج انها یک دختر به نام دنیز بود.

او این روزها در لندن به کلاس رقص میرود و به صورت حرفه ای آن را دنبال میکند

در پیج اینستاگرام این دختر عکس و فیلم های رقص او وجود دارد و فیلم و عکس های تمرینات رقص و ورزش منتشر می‌کند. و همینطور تصاویری با دوستان و پدرش علی دایی نیز در این میان دیده می‌شود.

صفحه اینستاگرام دنیز دایی deniz_daei است.

در حال حاضر علی دایی بر خلاف تصور دو فرزند دارد . اما بیشتر رسانه ها عکسهای نورا دایی فرزند دومش را منتشر کرده اند.

ماجرای بر سر زبان افتادن او از انجایی شروع شد که علی دایی در برنامه نود به اسم دخترش قسم خورد به جان نورا نمی بخشم . اما مایلی کهن در جواب گفت بهتر است بگوید به جان دنیز نمی بخشم . بر این اساس ماجرای همسر سابق علی دایی بر سر زبانها افتاد.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط