بیوگرافی رضا کریمی عامل خرابکاری نطنز + تصاویر

بیوگرافی رضا کریمی عامل خرابکاری نطنز حکایت از فردی 43 ساله دارد که در بخش تأسیسات و مهمندسی سایت نطنز مشغول به فعالیتهای خرابکارانه بود. او قبل از اقدام خرابکارانه از کشور متواری شد و حالا از طریق پلیس اینترپل تحت تعقیب است.

به گزارش رصد روز ، رضا کریمی عامل خرابکاری نطنز بود که چند روز پیش از حادثه به خارج از کشور گریخته است. بیوگرافی رضا کریمی عامل خرابکاری نطنز هرچند که در دست رسانه ها نیست اما تلاش سربازان گمنام منجر به شناسایی این عامل خرابکار شده. چیزی که در این بین مطرح است این است که چرا باید در خلال مذاکرات برجامی شاهد چنین اتفاقی باشیم آن هم به فاصله ای کم که هرگونه ایجاد نتیجه ای را به خطر می اندازد.

 

بیوگرافی رضا کریمی عامل خرابکاری نطنز 

 

هفته گذشته (۲۲ فروردین) در بخشی از شبکه برق تاسیسات غنی سازی شهید احمدی روشن نطنز حادثه‌ای رخ داد، طبق اعلام صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی این اقدام خرابکاری بوده و سرنخ‌های خرابکاری در سایت نطنز پیدا شده است.

 

سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات عامل اقدام خرابکارانه در سایت هسته‌ای نطنز را شناسایی کردند، رضا کریمی عامل اصلی این قدام خرابکارانه قبل از حادثه به خارج از کشور گریخته است البته اقدامات لازم برای بازگشت این عامل خرابکاری از مسیر‌های قانونی در دست اجراست.

این چهره ۴۳ ساله که قبل از خرابکاری از کشور متواری شده بود گفته می شود در بخش مهندسی و تأسیسات سایت نطنز مشغول به فعالیتهای خرابکارانه بوده که در نهایت موجب شده تا در بخش برقی این سایت مشکلاتی به وجود آید که در نهایت هم برطرف شده و گزارشات میدانی نیز این موضوع را اثبات می کند.

 

 

بیوگرافی رضا کریمی به زودی تکمیل و جزئیات حادثه نیز منتشر خواهد شد گواه این موضوع نیز می تواند شناسایی سریع چهره او باشد.

 

 

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

مهتاب

پاسخ دادن

۲۹ فروردین ۱۴۰۰


خیانت کار عاقبت بخیر نمیشه