بیوگرافی شیوا کاکاخانی همسر فرزاد فرزین

به گزارش رصد روز ، بیوگرافی شیوا کاکاخانی همسر فرزاد فرزین نشان میدهد که این او فازغ التحصیل رشته روانشناسی بالینی و از اهالی کردستان است که در سال ۹۰ با فرزاد فرزین ازدواج کرد و دو خواهر به نام های شیلا و و پریا دارد. بیوگرافی شیوا کاکاخ...

به گزارش رصد روز ، بیوگرافی شیوا کاکاخانی همسر فرزاد فرزین نشان میدهد که این او فازغ التحصیل رشته روانشناسی بالینی و از اهالی کردستان است که در سال ۹۰ با فرزاد فرزین ازدواج کرد و دو خواهر به نام های شیلا و و پریا دارد.

بیوگرافی شیوا کاکاخانی همسر فرزاد فرزین

 

او با آیدی shivakakakhahni در فضای اینستاگرام فعالیت می کند و نکته جالب توجه در مورد او این است که علیرغم ۷۳۱ پستی که در این صفحه بارگذاری کرده عکسی از او به چشم نمی خورد.

بیوگرافی شیوا کاکاخانی همسر فرزاد فرزین 2

روزبه بمانی ، شاهین صمدپور ، باران نیکراه ، امیر آقایی ، یکتا ناصر ، حسن ریوندی ، یاشار خسروی ، بهاره کیان افشار ، سهیل مستجابیان ، پرستو صالحی ، علی زند وکیلی ، احسان علیخانی ، ایمان قیاسی ،جواد خواجوی و امیر عظیمی از جمله هنرمندان شناخته شده ای هستند که همسر خواننده موسیقی پاپ کشورمان آنها را دنبال می کند. هرچند که فهرست بالای افرادی که شیوا کاکاخانی آنها را دنبال می کند نشان می دهد که او به حوزه های مدلینگ ، بدنسازی و برندهای آرایشی و بهداشتی علاقه خاصی دارد و شاید در بین سریالهای خارجی بتوان گفت که سریال Friends سریال مورد علاقه اوست زیرا در بین همه صفحاتی که مربوط به سریالها و فیلمهای مختلف است او تنها صفحه مربوط به این سریال را فالو کرده است.

بیوگرافی شیوا کاکاخانی همسر فرزاد فرزین

خواهران همسر فرزاد فرزین

بیوگرافی شیوا کاکاخانی همسر فرزاد فرزین

 

فرزاد فرزین او را سورپزایز زندگی خود می داند و از او به عنوان رفیق زندگی خود نام می برد. شیوا کاکاخانی اصالتی کردستانی دارد که در تهران بزرگ شده. فرزاد فرزین می گوید که خانوادگی خیلی اهل ابراز علاقه نیستیم اما به همسرم ابراز علاقه می کنم و همیشه قدردان حمایت ها و محبت های او هستم.

بیوگرافی شیوا کاکاخانی همسر فرزاد فرزین 3

همسر فرزاد فرزین در حال حاضر بیش از ۸۱ هزار دنبال کننده دارد و صفحه اجتماعی خود را خصوصی کرده.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط