بیوگرافی و علت مرگ زهره فکورصبور+ جزئیات

زهره فکورصبور (متولد ۱ فروردین ۱۳۵۷) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل مردمان ایرانی‌تبار است. آخرین حضور زهره فکورصبور در تلویزیون با دنگ و فنگ روزگار در سال‌های ۱۳۹۸ به کارگردانی جواد مزدآبادی است. زهره فکور صبور بازیگر سینما و تلویزیو...

به گزارش رصد روز، زهره فکورصبور (متولد ۱ فروردین ۱۳۵۷) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل مردمان ایرانی‌تبار است. آخرین حضور زهره فکورصبور در تلویزیون با دنگ و فنگ روزگار در سال‌های ۱۳۹۸ به کارگردانی جواد مزدآبادی است. زهره فکور صبور بازیگر سینما و تلویزیون فوت کرد. در ادامه بیوگرافی زهره فکور صبور بازیگر سینما و تلویزیون را می توانید بخوانید.

هنوز علت دقیق مرگ  مشخص نیست اما بنا بر گفته منابع کاملا آگاه این بازیگر بر اثر خودکشی با قرص ساعت ۸ شب به بیمارستان منتقل شده اما پزشکان موفق به نجات وی نشده اند.

بیوگرافی و زندگینامه زهره فکور صبور

زهره فکور صبور متولد ۱ فروردین ۱۳۵۷ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل مقطع دیپلم می باشد که فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و حالا در تلویزیونی حضور دارد و کنار بازی ، کارهای طراحی و دوخت هم انجام می دهد.

زهره فکور صبور

خانواده زهره فکور صبور

در تهران از پدر کرمانشاهی و مادر سمنانی به دنیا آمد ، فرزند آخر خانواده است و یک برادر و سه خواهر دارد که با برادرش رابطه صمیمانه تری دارد

شروع فعالیت زهره فکور صبور

در تمام طول زندگیم به تنها چیزی که فکر نمی ‌کردم بازیگر شدن بود. سال ۱۳۷۵ وقتی ۱۸ ساله بودم بعد از گرفتن دیپلم به پیشنهاد یکی از دوستانم که در عرصه تئاتر کودک فعالیت می کرد تجربه کوتاهی در تئاتر را بدست آوردم. بعد از این تئاتر با گرواهی از دانشجویان تئاتر آشنا شدم و در نمایشنامه هملت ایفای نقش کردم و از آن پس بود که بازیگری برایم جدی تر شد.

زهره فکور صبور

بعد از حضور در کلاس های بازیگری حمید سمندریان به تئاتر بازگشت سپس سال ۱۳۷۷ برای بازی در سریال باغ کوچک بی بی گل تست داد و پذیرفته شد. بعد از این سریال در فیلم روزگار جوانی به کارگردانی شاپور قریب بازی کرد

کارهای شاخص زهره فکور صبور

سال ۱۳۸۲ در سریال مسافری از هند حضور داشت تا اینکه سریال ریحانه ، نرگس و کارآگاهان در سال ۸۷ و دلنوازان در سال ۸۸ چهره اش را شناخته تر کرد.

زهره فکور صبور

تغذیه و گیاه خواری زهره فکور صبور

من از بچگی زیاد ورزش می کردم و زمانی که وارد بازیگری شدم این فعالیت کم شد ولی با این حال گیاهخوار هستم و غذاهایی آب پز و بخار پز علاقه دارم.

رابطه با هنرمندان

اخلاقی که دارم که نمی دانم خوب است یا بد … دوستان خیلی صمیمی‌ ام ، دوستانی هستند که از دوران بچگی با آن‌ ها دوست بودم و نمی‌ توانم سریع دوست صمیمی برای خودم پیدا کنم. ولی سعی می کنم با تمام بازیگران رابطه خوبی داشته باشم

زهره فکور صبور

غذای بیرون باب میلم نیست

اگر برای تفریح بیرون بروم ترجیح می دهم به یک سینما بروم تا به یک رستوران و اگر به رستوران بروم سعی می‌کنم غذاهای خیلی سبک مانند سوپ و سالاد بخورم

بهترین و بدترین اخلاق زهره فکور صبور

بدترین اخلاقم این است که حرف مردم خیلی روی من تاثیر می‌ گذارد ،با یک حرف خیلی ناراحت و با یک حرف خیلی خوشحال می شوم و به نظرم بهترین اخلاقم این هست که خیلی سریع می‌ بخشم

زهره فکور صبور

شغل دوم زهره فکور صبور

من از بچگی عاشق خیاطی و بافتنی بودم .در چند سالی که کمتر کار می‌ کردم ، دوره‌ های طراحی دوخت و طراحی پارچه را هم آموزش دیدم و اکنون در کنار بازیگری کارهای طراحی و دوخت انجام می‌ دهم

فیلم مورد علاقه زهره فکور صبور

کازابلانکا را همیشه دوست داشتم و بعد از این همه دیدن، باز هم برایم جذابیت دارد

ورود به مدلینگ زهره فکور صبور

خانم بازیگر از سال ۱۳۹۶ که ۳۹ ساله شد بصورت جدی وارد عرصه مدلینگ و تبلیغ محصولات شرکت های و برندهای مختلف لباس شده است. او بعنوان فتومدل و مدل آرایشی هم فعالیت دارد.

زهره فکور صبور

آب نوشیدنی مورد علاقه زهره فکور صبور

به‌ شدت اهل نوشیدنی‌ های طبیعی و مایعات هستم

اصلا از نوشابه‌ ها و آبمیوه‌ های آماده استفاده نمی‌ کنم در عوض میوه‌ های هر فصلی را می‌ خرم و با آنها نوشیدنی‌ های خوشمزه درست می‌ کنم

در مجموع لذت‌ بخش‌ ترین نوشیدنی من آب است

تفریح کودکی زهره فکور صبور

در کودکی بیشتر تفریحی شنا کردن بود

ولی تمام بازی های بچگی مثل گرگم به هوا و لی لی بازی را دوست داشتم، در کل بازی های دوران کودکی را بیشتر از بازی های بچه های الان دوست دارم.

زهره فکور صبور

کارهای سینمایی زهره فکور صبور

بوی گل سرخ – ۱۳۸۰

دوشیزه باران – ۱۳۸۶

کنسرت روی آب – ۱۳۸۹

یه دروغ کوچولو – ۱۳۹۰

مشت زن – ۱۳۹۱

جزیره – ۱۳۹۸

ناک اوت – ۱۳۹۸

فیلم های شبکه خانگی زهره فکور صبور

عروس بندر – ۱۳۹۷

سه دزد و چند تای دیگه – ۱۳۹۸

فیلم تلویزیونی زهره فکور صبور

انار – ۱۳۹۶

بامن بمان دخترم – ۱۳۹۰

سجل – ۱۳۸۹

بگو که رویا نیست – ۱۳۸۷

من، تو، او ۱۳۸۷

الفبا – ۱۳۸۶

آخرین اجرا – ۱۳۸۶

فیلم های تلویزیونی زهره فکور صبور

غبار نور – ۱۳۷۸ – ۱۳۷۵

آژانس دوستی – ۱۳۷۶

باغ کوچک بی بی گل – ۱۳۷۷

روزگار جوانی – ۱۳۷۷

یکی بود، یکی نبود – ۱۳۷۸

کاشانه – ۱۳۷۸

همسفر – ۱۳۷۹

نیستان – ۱۳۷۹

گروه هفت – ۱۳۸۰

روزهای آرزو – ۱۳۸۰

سه، پنج، دو  – ۱۳۸۱

مسافری از هند – ۱۳۸۲

مسافر پردردسر – ۱۳۸۲

کمکم کن – ۱۳۸۳

فصل زرد – ۱۳۸۳

ریحانه – ۱۳۸۴

نرگس – ۱۳۸۵

از نفس‌ افتاده – ۱۳۸۵

آدمخوار – ۱۳۸۵

کارآگاهان – ۱۳۸۷

روزهای زیبا – ۱۳۸۷

دلنوازان – ۱۳۸۸

پایتخت ۳ – ۹۳–۱۳۹۲

دردسرهای عظیم – ۱۳۹۴

دردسرهای عظیم ۲ – ۱۳۹۵

پنچری – ۱۳۹۶

دنگ و فنگ روزگار – ۱۳۹۷

کامیون – ۱۳۹۹

 

بیوگرافی زهره فکور صبور و همسرش + عکس های زهره فکور صبور + مصاحبه و اینستاگرام

بیوگرافی زهره فکور صبور

زهره فکور صبور زادۀ ۱ فروردین ۱۳۵۷ تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایرانی اسـت. زهره فکور صبور دریک خانواده ۷ نفری با سه خواهر و یک برادر بـه دنیا آمد و خودش فرزند آخر اسـت پدرش کرمانشاهی و مادرش هم سمنانی هستند اما وی در تهران متولد شده اسـت. او کار بازیگری خودرا باسریال نرگس در تلویزیون آغاز کرد و پس ازآن در سریالهای روزگار جوانی بی بی گل ادامه داد.

بیوگرافی زهره فکور صبور و همسرش + عکس های زهره فکور صبور + مصاحبه و اینستاگرام

عکس زهره فکور صبور و فاطمه گودرزی

او در سریال دلنوازان درخششی دوباره داشت. زهره فکورصبور پس از مدتی وقفه با مجموعه تلویزیونی درد سرهای عظیم درسال ۹۳ بـه تلویزیون بازگشت. زهره فکور صبور با فیلم سینمایی بوی گل سرخ بـه کارگردانی ناصر محمدی وارد عرصه سینما شد. زهره فکورصبور پس از بازی در سریال دلنوازن چند سالی از عرصه بازیگری دور شده بود کـه در گفت‌وگویی علت کم کار شدنش را عنوان کرده اسـت.

بیوگرافی زهره فکور صبور و همسرش + عکس های زهره فکور صبور + مصاحبه و اینستاگرام

عکسهای داغ زهره فکور صبور

فکور آن گونه گفت: بعد از نقش هایی کـه مـن در روزگار جوانی و یا دلنوازان داشتم اکثر نقش های پیشنهادی ام بـه این شخصیت ها نزدیک بودند و چون نمی‌خواستم کلیشه کار کنم با وسواس بیشتری نقش هایم را انتخاب میکردم و حتی مدتی از فضای بازیگری دور شدم البته دراین مدت در شهرستان تدریس بازیگری داشتم و یا بـه طراحی لباس مشغول بودم.زهره فکور صبور می گوید

در تمام طول زندگیم بـه تنها چیزی کـه فکر نمیکردم بازیگر شدن بود .سال ۱۳۷۵ کـه دیپلم گرفتم یکی از دوستانم کـه در عرصه تئاتر کودک فعالیت داشت، آن زمان نمایشی را در دست داشت و بـه دنبال بازیگر برای نقش یک گل بود، بـه مـن پیشنهاد داد و مـن پذیرفتم. مـن از بچگی عاشق خیاطی و بافتنی بودم ودر چند سالی کـه کمتر کار می‌ کردم، دوره‌ های طراحی دوخت و طراحی پارچه را هم آموزش دیدم.

بیوگرافی زهره فکور صبور و همسرش + عکس های زهره فکور صبور + مصاحبه و اینستاگرام

عکس فیلم های زهره فکور صبور

 

زهره فکور صبور کـه بـه تازگی وارد مدلینگ شده اسـت،در تبلیغات مدل شال و روسری برند vichi و مدلهای لباس مزون خانوم امیری حضور داشت. در چند سال اخیر برخی از هنرمندان نسبت بـه وضعیت سینما و تلویزیون گلایه هایی داشتند، کمتر بود تولیدات موجب شده عده ای کم کار بشوند و وادار شوند برای کسب درآمد بیشتر در حوزه های تبلیغاتی دیده شوند تا در کارهای شاخص هنری.

بیوگرافی زهره فکور صبور و همسرش + عکس های زهره فکور صبور + مصاحبه و اینستاگرام

عکس های اینستاگرامی زهره فکور صبور

 

زهره فکور صبور کار بازیگری خودرا باسریال نرگس در تلویزیون آغاز کرد و پس ازآن در سریالهای روزگار جوانی بی بی گل ادامه داد ودر سریال دلنوازان درخششی دوباره داشت. زهره فکورصبور پس از مدتی وقفه با مجموعه تلویزیونی درد سرهای عظیم درسال ۹۳ بـه تلویزیون بازگشت. وی با فیلم سینمایی بوی گل سرخ بـه کارگردانی ناصر محمدی وارد عرصه سینما شد.

بیوگرافی زهره فکور صبور و همسرش + عکس های زهره فکور صبور + مصاحبه و اینستاگرام

پیج اینستاگرام زهره فکور صبور

زهره فکور صبور بعد از فیلم بوی گل سرخ در فیلم های سینمایی دوشیزه باران و کنسرت روی آب بـه ایفای نقش پرداخت. کنسرت روی آب بـه کارگردانی جهانگیر جهانگیری محصول سال ۸۹ بود کـه فرزاد فرزین خواننده پاپ نیز در آن بازی داشت. هدایت هاشمی صاحب آژانس املاک و شخص سرشناس و بسیار متمولی اسـت کـه همسرش منیر قصد دارد برایش زن دیگری بگیرد کـه دلیلش را بیان نمی‌کند…

زهره فکور صبور در سریال دلنوازان

دلنوازان نام یک مجموعه تلویزیونی ایرانی بـه کارگردانی حسین سهیلی‌ زاده اسـت.رعنا کـه دو فرزند بـه نامهای بهزاد و ستایش «زهره فکور صبور» از همسر سابق خود اتابک سپهری داشته، در ۲۴ سال قبل دخترش ستایش بر اثر منفجر شدن آبگرمکن در کودکی نابینا می شود.

بیوگرافی زهره فکور صبور و همسرش + عکس های زهره فکور صبور + مصاحبه و اینستاگرام

زهره فکور صبور در سریال دردسرهای عظیم

دردسرهای عظیم یک مجموعه تلویزیونی بـه کارگردانی برزو نیک نژاد می‌باشد. زهره فکور صبور در نقش آرزو خاکپور، دختر فرحان دراین سریال بازی کرده اسـت. لطیف جوانی کـه رؤیای بازیگری در سر می‌پروراند ناخواسته درگیر ماجرای عجیبی میشود کـه وی را دچار دردسرهای فراوان کرده و مسیر زندگی اش را دگرگون می کند.

بیوگرافی زهره فکور صبور و همسرش + عکس های زهره فکور صبور + مصاحبه و اینستاگرام

تصاویر زهره فکور صبور و بیوگرافی

بهار دختر زیبا و جوان اسـت کـه خواستگار های زیادی دارد ولی او نمی خواهد ازدواج کند برای همین برای خلاص شدن از دست خواستگار ها از لطیف کمک می‌گیرد تا بعنوان خواستگار ساختگی با او نامزد کند در طول این جریانات بهار و لطیف بـه هم علاقه‌ مند می‌شوند و…

صفحه اینستاگرام زهره فکور صبور zohrefakour@

در آخر نیز مروری داریم بر صفحه اینستاگرامی خانم زهره فکور صبور و از زاویه نزدیک تری با او آشنا و همچنین از فعالیت های مجازی پست هایی کـه بـه اشتراک می‌گذارد با خبر می‌شویم.

بیوگرافی زهره فکور صبور و همسرش + عکس های زهره فکور صبور + مصاحبه و اینستاگرام

زهره فکور صبور درباره این عکس نوشته: یه دنیااااا متشکرم از اقای پزشک علی پهلوان ،دندان پزشک بزرگواری کـه همیشه بـه مـن لطف داشتن و مـن بعد از دو سال کـه کامپوزیت دندونامو‌پیششون انجام دادم هنوزم بی‌نهایت راضیم،و هر وقت برای چک اپ میرم کلی انرژی می‌گیرم،ممنوووون پزشک عزیز ،امیدوارم همین طور کـه لبخند بـه لب مریضاتون میارین ،خودتون هم همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه.

زهره فکور صبور درباره این عکس نوشته: زندگی منطق عجیبی دارد،همیشه همونی میشه کـه خودش میخواد… این عکسا برای سریال از نفس افتاده،بهمن سال۸۵ هستش،البته مـن عکسا رو خودم از تلویزیون گرفتم.

بیوگرافی زهره فکور صبور و همسرش + عکس های زهره فکور صبور + مصاحبه و اینستاگرام

زهره فکور صبور درباره این عکس نوشته: انسانم ارزوست… این حیوون بی ازار اخه چیکار بشما داره،نه اهل حاشیه م،نه دنبال سیاست ،نه بـه اختلاس های n تومنی کار دارم،نه دنبال خیلی کارهای دیگه ای کـه می‌بینم و میشونم،اخه همه ی کارهای نکرده تونو ول کردین چسبیدین بـه این حیوانات بی ازارکه از خیلی انسانها ،انسان تره،تا کجا میخواین پیش برین!!!!خداااااایی هم هست.

بیوگرافی زهره فکور صبور و همسرش + عکس های زهره فکور صبور + مصاحبه و اینستاگرام

زهره فکور صبور درباره این عکس نوشته: این نیز بگذرد…

بیوگرافی زهره فکور صبور و همسرش + عکس های زهره فکور صبور + مصاحبه و اینستاگرام

زهره فکور صبور درباره این عکس نوشته: ارامش سهم دلهایی ست کـه بـه سمت خداست… یه شب عااااالی ،کنسرت اقای امیر عباس گلاب،درکنار دوستان عزیزمممممم،واقعا خوش گذشت،کنسرت بینظیری بود…

بیوگرافی زهره فکور صبور و همسرش + عکس های زهره فکور صبور + مصاحبه و اینستاگرام

زهره فکور صبور درباره این عکس نوشته: هوا خوب یا بد فرقی ندارد. مـا با هوای کسانی کـه دوستشان داریم نفس می‌کشیم ….دوستان عزیزم سریال از نفس افتاده کـه برای خیلی سال قبل هستش ولی مـن خیلی دوستداشتم این کارو و خوشحال میشم شـما هم ببینید،از شبکه ای فیلم پخش میشه ساعت ۱۱ شب از امشب.

بیوگرافی زهره فکور صبور و همسرش + عکس های زهره فکور صبور + مصاحبه و اینستاگرام

زهره فکور صبور درباره این عکس نوشته: خداااااااا ازت ممنوووونم از این کـه بهم لطف کردی و بهترین مادر دنیا رو بهم دادی کـه ۴۵ سال از زندگیش رو از خواهر مریضم پرستاری کنه و خم بـه ابرو نیاره و ممنوووون خواهری بهم دادی کـه همیشه درد دلامو می‌شنوه ولی همیشه تـو دلش نگه میداره و خدای خوبم متشکرم بهم یاد دادی زندگی پستی ،بلندی زیاد داره و باید قدر لحظه ها رو بدونم.

بیوگرافی زهره فکور صبور و همسرش + عکس های زهره فکور صبور + مصاحبه و اینستاگرام

زهره فکور صبور درباره این عکس نوشته: این هواپیمای جنگی کـه مـن برای نخستین بار دیدم و سوار شدم ،با بقیه هواپیما هافرق داشت، نه تنها هواپیما، بلکه ادماشم یه حس عجیب میهن دوستانه خاصی داشتن، بـه ایران و‌ایرانییییییی بودنم افتخار میکنم، خدایاااااااا دوستت دارم.

بیوگرافی زهره فکور صبور و همسرش + عکس های زهره فکور صبور + مصاحبه و اینستاگرام

زهره فکور صبور درباره این عکس نوشته: چقدر سکوت سخته ،وقتی دلت پر از حرفه. اینم نفس خانم کوچولوی سریال دنگ و فنگ روزگار همرا با عزیزان دیگه،مگه داریم بچه بـه این ارومی،الهی آن ده کـه آن بـه…

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

3 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

بهار@ 69

پاسخ دادن

۱۱ اسفند ۱۴۰۰


وای اصلا باورم نمی شه

بهار@ 69

پاسخ دادن

۱۱ اسفند ۱۴۰۰


چرا خودکشی کرده.؟؟..

زهرا محمدی

پاسخ دادن

۱۱ اسفند ۱۴۰۰


هر روز خبرای ناراحت کننده و بد میشنویم.خدا عاقبت همه رو بخیر کنه...

آخرین اخبار