تاخت و تاز قیمت طلا / ترامپ طرفداران سرمایه گذار خود را نا امید نمی کند

معاملات امروز در بازار جهانی طلا باعث شد تا قیمت اونس جهانی طلا افزایش پیدا کند و به 1897 دلار و 26 سنت برسد که این مسئله تأثیر خود را روی قیمت طلا امروز نشان داد و شاهد بودیم که قیمت طلا و سکه  افزایش پیدا کند. این تأثیر درباره طلای 18 ع...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، معاملات امروز در بازار جهانی طلا باعث شد تا قیمت اونس جهانی طلا افزایش پیدا کند و به ۱۸۹۷ دلار و ۲۶ سنت برسد که این مسئله تأثیر خود را روی قیمت طلا امروز نشان داد و شاهد بودیم که قیمت طلا و سکه  افزایش پیدا کند. این تأثیر درباره طلای ۱۸ عیار بیشتر بود.

 

پیش بینی قیمت طلا

 

به نظر می رسد که با توجه به روند حرکت بازارهای جهانی و نیز تب و تاب وعده های سران کشورها به طرفداران و خط و نشان کشیدن آنها برای هم بازار طلا تا پایان انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده به سمت افزایش حرکت کند و بعد از با رکودی قابل توجه روبرو شود. البته این احتمال نیز بین برخی از کارشناسان داده می شود که در صورت برد ترامپ در انتخابات و برای اینکه طرفداران متمول خود را نا امید نکند.

 

قیمت طلا و سکه در ۲۴ مهر ۹۹

 

اما همانطور که از داده ها پیداست قیمت طلای ۱۸ عیار با رشد ۲۵ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۱ میلیون ۴۸۵ هزار تومان رسید. قیمت سکه طرح قدیم نیز ۱۵ مییلون و ۵۰۰ هزار تومان بود. نیم سکه ۹ میلیون و ۱۰۰ هزارتومان معامله شد. ربع سکه ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رقم خورد و سکه طرح جدید به ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید. 

 

علت گرانی طلا و سکه

 

به نظر می رشد که جدا از مسائل حاکم بر بازارهای جهانی باید به این مسئله اذعان داشت که تب و تاب حاکم بر روند فعلی باعث شده تا شاهد باشیم قیمتها به شکل عجیبی رشد کنند به طوریکه اگر تأملی بر بازار صورت گیرد دیگر شاهد تکرار این موضوع نخواهیم بود. یعنی مردم ما فعلا هیجان را مقدم بر منطق خرید کرده اند و این موضوع خصوصا در بازار سکه خیلی به چشم می آید

بیشتر بخوانید:

آخرین قیمت دلار و یورو ۲۳ مهر ۹۹ +جدول

قیمت گوشی آیفون ۱۲ در ایران

قیمت انواع موتور سیکلت در بازار ۲۴ مهر ۹۹

قیمت روز خودروهای سایپا ۲۲ مهر ۹۹

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار