تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه دارای ایرادات بزرگی است

جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس  ادامه داد: در خصوص برخی ابهاماتی که امروز در فولاد مبارکه مانند سایر صنایعی که گردش مالی زیادی دارند مطرح است راههای زیادی برای روشنگری وجود داشت اما ما راه آخر را اول انتخاب کردیم با این ش...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، دعوت مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان از منتقدین برای مناظره و یا رؤیت مستندات همچنان بدون پاسخ باقی ماند گو اینکه تمام منتقدان فولاد مبارکه اصفهان تنها تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان را راه حل شفاف سازی ابهامات موجود می دانستند و راه گفتگو را بستند. در عین حال فشارهایی که در این مدت فولاد مبارکه اصفهان برای اثبات خلاق واقع بودن نوع قیمت گذاری زنجیره فولاد تحمل کردد آنها را در سیبل انتقادات قرار داد. در عین حال برخی از نمایندگان مجلس در سال جهش تولید صدای رسانه های معاند شدند و در شرایطی که باید بستری فراهم کرد تا چرخهای صنعت کشور راحت تر بچرخد برخی ها با عدم این موضوع یکی از مهمترین ارگان تولیدی کشور را هدف گرفتند و در نتیجه اتفاقات بدی در اقتصاد موجب شدند.

 

در این ارتباط جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به خبرنگار رصد روز گفت: هیچ مسئله ای تا ابد بدون حل باقی نمی ماند اما وقتی از همان ابتدا برای حرکت به سمت شفاف سازی مسئله را در بوق و کرنا می کنیم و بعد به همان مسیر ادامه می دهیم دیگر نمی شود به راه حل دیگری فکر کرد. طرح تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان به عقیده من دارای ایرادات بزرگی هم در مطرح شدن هم در پیگیری است چرا که وقتی طرف مقابل آماده هرنوع پاسخگویی است پافشاری بر سر مواضع سفت و سخت جالب نیست. فولاد خدمات کمی به کشور ارائه نداده که اینطور با آن برخورد می شود. استفاده از همه ظرفیتها برای پیش بردن یک موضوع و توجه نکردن به سایر مسائل با کدام یک از ارزشها سازگار است؟

 

جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس  ادامه داد: در خصوص برخی ابهاماتی که امروز در فولاد مبارکه مانند سایر صنایعی که گردش مالی زیادی دارند مطرح است راههای زیادی برای روشنگری وجود داشت اما ما راه آخر را اول انتخاب کردیم با این شیوه افراطی چه کمکی به صنعت کشور می کنیم جز اینکه تیشه برداشته ایم و ریشه خودمان را می زنیم؟

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط