تخلفات محمد رضایی مدیرعامل معزول بیمه ایران + ویدئو

با اینکه نوبخت رئیس سازمان برنامه در برابر عزل محمد رضایی مدیرعامل بیمه ایران مقاومت میکرد! اما میزان تخلفات محمد رضایی و سوءمدیریت و حواشی مدیریتی او به حدی بود که وزیر اقتصاد مجبور شد  او را برکنار کند.

به گزارش رصد روز ،با اینکه نوبخت رئیس سازمان برنامه در برابر عزل محمد رضایی مدیرعامل بیمه ایران مقاومت میکرد! اما میزان تخلفات محمد رضایی و سوءمدیریت و حواشی مدیریتی او به حدی بود که وزیر اقتصاد مجبور شد  او را برکنار کند.

در یک ویدئو ۱۷ مورد از عمده ترین عوامل نارضایتی و تخلفات محمد رضایی در بیمه ایران را می‌بینید؛از جمله نارضایتی پرسنل قراردادی بیمه‌ایران ، تخلفات در شبکه نمایندگان، عدم احترام به خرد جمعی و عدم رعایت ضوابط قانونی در هیئت مدیره، عدم ثبات در سطوح مدیریتی و معاونین و جابجایی ۱۰۰ معاون و عضو هیئت مدیره، سواستفاده و تخلفات در حوزه سرمایه‌گذاری شرکت سهامی بیمه ایران،سندسازی های مختلف ملکی،افزایش قابل تامل زیان‌انباشته شرکت، پرداخت حقوقهای نجومی با مشاوران کذایی و…

با اینهمه مدیرعامل بیمه ایران دلیل عزل خود را مبارزه با فساد عنوان کرده است. پایگاه خبری رصد روز این آمادگی را دارد که پاسخ ایشان را نسبت به موارد مطرح شده در این ویدئو پوشش دهد.

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار