تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش رصد روز، سید محسن دهنوی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

بهروز محبی نماینده سبزوار به وزیر ارتباطات: ضرورت توسعه زیرساخت های مخابراتی حوزه انتخابیه.

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به وزیر کشور: لزوم آغاز طرح حمل و نقل ریلی شهر رشت، به رئیس جمهور مبنی بر لزوم کنترل تورم و افزایش قیمت ها با توجه به نزدیک بودن به پایان سال.

جعفر قادری نماینده شیراز به رئیس جمهور و وزیر صمت: ضرورت برخورد منصفانه با متصرفین زمین های خلع ید شده در شهرک ها و نواحی صنعتی.

ولی اسماعیلی نماینده گرمی به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تامین نهاده های دامی برای دامداران و عشایر شهرستان گرمی.

حسن نوروزی نماینده رباط کریم به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی به قطع آب کشاورزی کانال محمدیه تهران به دشت اسلامشهر و ضرورت حل مشکلات آب کشاورزی منطقه.

کمال حسین پور نماینده پیرانشهر به وزیر ورزش: ضرورت توجه به مسائل ورزشی و زیرساخت های آن در مناطق کمتر توسعه یافته و شهرستان های محروم و مرزی.

ولی اسماعیلی نماینده گرمی به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت استمهال و امهال وام کشاورزان، عشایر و دامداران منطقه مغان با توجه به خشکسالی هفت ساله اخیر.

مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد به رئیس جمهور و وزیر کشور: لزوم تسریع در استقرار ادارات دولتی در شهرستان تازه تاسیس مارگون.

تذکر کمال حسین پور نماینده پیرانشهر به رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی: لزوم یافتن راهکاری عملی برای جلوگیری از ادامه روند افزایش سرسام آور نرخ تورم.

سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر علوم: ضرورت تامین زمین ۳۰۰ هکتاری پارک علم و فناوری شهرستان ارومیه.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر آموزش و پرورش: لزوم انجام آزمون مجدد تعمیم معدل با توجه به شرایط جدید و تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۲، به وزرای بهداشت، جهاد و صمت مبنی بر لزوم نظارت بر عدم استفاده از جوش شیرین در خمیر نان در واحدهای نانوایی، به رئیس جمهور درخصوص لزوم تسریع در بررسی و تصویب تکالیف مندرج در ماده ۲۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده عوارض سبز به منظور رفع مشکلات مالی شهرداری ها و دهیاری های متاثر از  آلایندگی، به وزیر ارتباطات مبنی بر لزوم رسیدگی به کیفیت و سرویس دهی نامناسب پیام رسان ها داخلی.

روح الله حضرت پور نماینده ارومیه به وزیر بهداشت: مبنی بر لزوم رسیدگی به وضعیت بحرانی دارو در کشور، به وزیر امور اقتصادی مبنی بر لزوم رسیدگی به عدم اعطای وام به مردم توسط بانک ها.

علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت تسریع در واریز سرانه مدارس، لزوم تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان.

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به وزیر آموزش و پرورش مبنی بر ضرورت پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان، لزوم تامین معلم مورد نیاز مدارس به خصوص در مقطع ابتدایی، تسریع در واریز سرانه مدارس، وزیر صمت مبنی بر لزوم نظارت بر بازار کالاهای اساسی مردم و جلوگیری از افزایش روزانه قیمت ها، به وزیر دفاع مبنی بر لزوم ساخت پادگان  آموزشی برای سربازان در استان گیلان.

سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به رئیس جمهور: ضرورت تخصیص ۱۵ میلیارد تومان بودجه برای محوطه سازی پارک علم و فناوری شهرستان ارومیه، به وزیر علوم در خصوص ضرورت تاسیس دانشگاه شاهد در استان آذربایجان شرقی، به وزیر ارتباطات درباره لزوم رسیدگی به اضافه شدن چندهزارتومانی آبونمان به قبض های تلفن ثابت.

محمدرضا احمدی نماینده رشت به وزیر راه: لزوم افزایش توجه به راه های مواصلاتی و روستایی کشور، به وزیر آموزش و پرورش در خصوص لزوم رسیدگی به مشکلات فضای آموزشی مدارس کشور، سرانه آموزشی و کمبود تجهیزات و امکانات کمک آموزشی، همچنین لزوم افزایش سرانه دانش آموزی، فضای آموزشی و مربیان پرورشی مدارس.

بهروز محبی نماینده سبزوار به وزیر امور اقتصادی: لزوم پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک ها.

محمدرضا صباغیان نماینده بافق به رئیس جمهور: لزوم پاسخگویی دستگاه های اجرایی کشور به مکاتبات و درخواست های مردمی، به رئیس جمهور درباره لزوم چاره اندیشی در خصوص استقلال مالی و امنیت شغلی ناظران فنی، بهداشتی و کیفی شاغل در واحدهای تولیدی، همچنین ضرورت برنامه ریزی برای کاهش پدیده طلاق در جامعه.

احمد راستینه نماینده شهرکرد به رئیس جمهور و وزیر نیرو: ضرورت اصلاح مدیریت منابع آبی سد زاینده رود از مدیریت استانی به مدیریت ملی، به وزیر جهاد کشاورزی درباره لزوم تسریع در پرداخت بهای دام خریداری شده از دامداران در طرح تنظیم بازار.
مهرداد گودرزوند نماینده رودبار به وزیر راه: لزوم رسیدگی به وضعیت نامناسب ایمنی و روکش آسفالت راه های فرعی حوزه انتخابیه، به وزیر ورزش درباره لزوم تسریع در تکمیل و رفع نواقص ورزشگاه رودبار.

امانقلیچ شادمهر نماینده گنبد کاووس به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تعیین تکلیف ۴۷۷ نفر نیروی فرهنگی خرید خدمات آموزشی استان گلستان.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط