تعطیلی فرودگاههای تهران و قزوین در روز تحلیف رئیسی

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از بسته شدن فرودگاه‌های استان تهران در روز ۱۴ مردادماه و همزمان با برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری به مدت دو ساعت و نیم خبر داد.

به گزارش رصد روز، به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، همزمان با برگزاری مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری در روز ۱۴ مرداد، فرودگاه‌های استان تهران به مدت دو ساعت و نیم تعطیل می‌شوند. محمد حسن ذیبخش اظهارکرد: با توجه به برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری در تاریخ ۱۴ مردادماه و به منظور رعایت الزامات ایمنی و امنیتی کلیه فرودگاه‌های TMA  تهران شامل فرودگاه مهرآباد، امام خمینی، پیام، آزادی و قزوین از ساعت ۱۶.۳۰ تا ۱۹ بسته اعلام می‌شود.

وی افزود: در دستورالعمل صادر شده از کلیه شرکت‌های هواپیمایی خواسته شده تا نسبت به رعایت برنامه‌ریزی پرواز در تاریخ و ساعات مربوطه اقدامات لازم را به عمل آورند.

چندی پیش، سید نظام الدین موسوی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس، درباره زمان برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب، گفت: پس از برگزاری مراسم تنفیذ حکم رئیس‌جمهور منتخب از جانب مقام معظم رهبری، مطابق اصل ۱۲۱ قانون اساسی مراسم تحلیف «سید ابراهیم رئیسی» روز پنجشنبه ۱۴ مرداد در سالگرد صدور فرمان مشروطیت، در محل مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار