تغییر حق شیفت پرسنل حفاظت فیزیکی دانشگاه آزاد اسلامی / صدای اساتید هم شنیده شود

تغییر حق شیفت پرسنل حفاظت فیزیکی دانشگاه آزاد در شرایطی صورت می گیرد که در چند روز گذشته شاهد تحصن سراسرای اساتید این دانشگاه در اعتراض به وضعیت معیشتی و عدم همشان سازی حقوق و مزایا بودیم.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، تغییر حق شیفت پرسنل حفاظت فیزیکی دانشگاه آزاد اسلامی در شرایطی صورت می گیرد که در چند روز گذشته شاهد تحصن سراسرای اساتید این دانشگاه در اعتراض به وضعیت معیشتی و عدم همشان سازی حقوق و مزایا بودیم.

 

جزئیات تغییر حق شیفت پرسنل حفاظت فیزیکی دانشگاه آزاد

 

این مسئله در نامه ای که امید طیاری مدیرکل امور اداری و منابع انسانی دانشگاه آزاد به صابری رئیس مرکز حراست نوشته شده به چشم می خورد. در این نامه که در تاریخ ۱۳ بهمن ۹۹ نوشته شده آمده است:

در خصوص نحوه محاسبه حق شیفت پرسنل حفاظت فیزیکی به استحضار می رساند با توجه به صراحت مفاد نامه شماره ۶۷ ۷۸۸ مورخ هشتم خرداد ۸۴ و بخشنامه ۵۳ ۲۵۱ ۹۴۱ مورخه ۲۶ اسفند ۸۳ نحوه محاسبه حق شیفت کارکنان حاصل ۲۰ درصد جمهور حقوق مبنا و سنوات ضرب در تعداد روز و شب های نوبت کاری می باشد

 

تغییر حق شیفت کارکنان حفاظت فیزیکی

 

سیروس صابری نیست در تاریخ هجدهم اسفند سال قبل در نامه‌ای به مدیران کل حراست های دانشگاه آزاد اسلامی واحد های استانی مستقل و سازمان سما از آنها خواست که در خصوص نحوه محاسبه حق شیفت کارکنان اقدامات لازم صورت گیرد

 

تغییر حق شیفت کارکنان حفاظت فیزیکی

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار