توالی انتصابات پرابهام در دومین بانک کشور / بانک ملی بانک ملی باشد

انتصابات پرابهام در بانک ملی و شرکتهای زیر مجموعه آن توالی نا امید کننده ای در یکی از مهمترین ارکان اقتصادی کشور است که حضور سید فرید موسوی به آن دامن زد. اما باید دید چرا در نظام بانکی کشور در چندسال گذشته هربار که نام انتصابات پرابهام ش...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، متأسفانه تؤمور عزل و نصب ها در کشورمان بعد از اتمام هر دوره ای از مجلس همیشه وجود داشته است. نگاهی به رفت و آمد چهره های مختلف در سازمانها و نهادهای مختلف پس از اتمام هر دوره از مجلس شائبه های زیادی را ایجاد می کند که باید یکبار برای همیشه طرحی را برای این موضوع تصویب کرد تا براساس آن چنین اتفاقی بدون در نظر گرفتن ضابطه های مربوطه نیفتد. این مسئله خصوصاً در مورد سازمانها و شرکت هایی که قدمتشان در نظام اقتصادی و تولیدی کشور بیشتر به چشم می آید باید با حساسیت بیشتری انجام شود زیرا این شرکتها ویترین نظام سلامت اداری و اقتصادی در کشور هستند و وجود شائبه های این چنینی تنها به مسائلی دامن می زند که تبعات بدی برای کشور خواهد داشت. سید فرید موسوی از آن جمله از مجلسی هاست که وقتی کمیت رفتنش به مجلس یازدهم لنگ زد سر از هیئت مدیره بانک ملی درآورد.

 

البته در سوابق سید فرید موسوی حضور در بانک توسعه صادرات ، موسسه عالی آموزش بانکداری ، صندوق توسعه ملی ایران به چشم می خورد اما حضور او در هیئت مدیره بانک ملی با توجه به اینکه گمانه هایی قبل از تمام شدن مجلس دهم دال بر حضور برخی افراد در سازمانها و شرکتهای مختلف وجود داشت می تواند ابهامات زیادی را ایجاد کند.

 

اگرچه در سال ۹۷ نیز شائبه های زیادی در خصوص برخی انتصابات در بانک ملی وجود داشت اما این مسئله داشت به دست فراموشی سپرده می شد. حضور یکی از بستگان سید فرید موسوی در هیئت مدیره یکی از شرکتهای زیر مجموعه بانک ملی نیز به قویتر شدن برخی شائبه ها دامن زد اما باید دید چرا  این همه ابهام درباره انتصابات دومین بانک کشور وجود دارد بانکی که وزارت اقتصاد و امور دارایی ریاست مجمع آن را برعهده دارد.

 

 

مطالب مرتبط