تیپ مژده لواسانی در کنسرت روزبه بمانی+ عکس

مژده لواسانی، مجری معروف تلویزیون یک عکس جدید از خود در کنار روزبه بمانی منتشر کرد.

به گزارش رصد روز،  مژده لواسانی، مجری معروف تلویزیون یک عکس جدید از خود در کنار روزبه بمانی منتشر کرد. تیپ متفاوت این مجری در کنسرت مورد توجه قرار گرفت.

 

مژده لواسانی (زاده ۲۰ آبان ۱۳۶۸ در تهران) مجری، بازیگر، سردبیر، نویسنده، کارگردان و گوینده اهل ایران است. وی فارغ‌التحصیل رشته حقوق است.

 

مژده لواسانی در ۲۰ آبان ۱۳۶۸ به دنیا آمد. او فعالیت رسانه‌ای را در سه سالگی و با برنامهٔ سلام کوچولو آغاز کرد و بعد از آن با برنامه‌های بچه‌های انقلاب و بوی گلِ آفتاب همکاری‌اش را با رادیو سراسری ادامه داده. او اولین نویسندگی مستقل برای رادیو را نیز با برنامهٔ من هم می‌توانم تجربه کرد. او همچنین در سنین کودکی و نوجوانی تجربهٔ بازیگری در سریال‌های پلاک ۱۴ (به کارگردانی مهران مدیری) و خبرنگار (به کارگردانی محمد حسن‌زاده) را دارد و در عرصهٔ نمایش هم نویسندگی و کارگردانی چندین تئاتر مذهبی نظیر ظهور خورشید، خورشید در پس ابر و آفتاب هشتم را بر عهده داشته‌است. وی همچنین در سریال شرایط خاص به کارگردانی وحید امیرخانی ایفای نقش کرده‌است. او در سال ۱۳۹۶ در برنامه سه ستاره به انتخاب مردم به عنوان بهترین مجری زن تلویزیون انتخاب شد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار