جانشین سردار آزمون در تیم ملی

خبر‌های رسیده حاکی از آن است محمد محبی به اردوی تیم ملی دعوت شده است و نگاه کارلوس کی روش به او به عنوان جانشین سردار آزمون است. به گزارش رصد روز،  خبر‌های رسیده حاکی از آن است محمد محبی به اردوی تیم ملی دعوت شده است و نگاه کارلوس کی روش ...

خبر‌های رسیده حاکی از آن است محمد محبی به اردوی تیم ملی دعوت شده است و نگاه کارلوس کی روش به او به عنوان جانشین سردار آزمون است.

به گزارش رصد روز،  خبر‌های رسیده حاکی از آن است محمد محبی به اردوی تیم ملی دعوت شده است و نگاه کارلوس کی روش به او به عنوان جانشین سردار آزمون است.

سردار آزمون به دلیل مصدومیت ۶ تا ۸ هفته دور از میادین خواهد بود.

سردار آزمون قرار بود در بازی لورکوزن با پورتو به عنوان بازیکن تعویضی وارد ترکیب تیمش شود، اما هنگام گرم کردن از ناحیه کشاله احساس سوزش کرد و در نهایت به میدان نرفت. بعد از معاینات اولیه مشخص شد که سردار با آسیب دیدگی از ناحیه فیبر عضلانی روبرو شده است و ۶ تا ۸ هفته دور از میادین خواهد بود.

کارلوس کی روش در مواجه با آسیب دیدگی سردار آزمون از او خواسته نگران تیم ملی و حضور در لیست تیم برای حضور در جام جهانی نباشد و با خیالی آسوده در صدد رفع مصدومیت خود باشد و سلامتی او از همه چیز مهم‌تر است.

با این حال طبیعی است کارلوس کی روش از هم اکنون به دنبال جایگزین برای سردار آزمون باشد؛ به خصوص که سردار آزمون دست کم در بازی اول با انگلیس قادر به همراهی تیم ملی نخواهد بود.

دعوت محمد محبی به اردوی تیم ملی

خبر‌های رسیده حاکی از آن است محمد محبی به همین بهانه به اردوی تیم ملی دعوت شده است و نگاه کارلوس کی روش به او به عنوان جانشین سردار آزمون است.

محمد محبی که تا به این جای کار ۳ گل برای استقلال به ثمر رسانده اگر چه در ترکیب تیم آبی به عنوان وینگر به میدان می‌آید، اما در لیگ برتر پرتغال در پست سانتر فوروارد به میدان رفته و نمایش خوبی داشته است.

در صورتی که سردار آزمون موفق به رفع مصدومیت خود نشود و در لیست تیم ملی قرار نگیرد حضور محمد محبی در ترکیب تیم ملی قطعی خواهد بود. در غیر اینصورت قرار گرفتن نام سردار آزمون در لیست تیم ملی ممکن است با تردید‌هایی مواجه باشد.

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار