جدیترین قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۲۲ آبان ۹۹ / بازار سکه مبهم تر از همیشه

اما در نهایت باید پرسید چرا در روزهایی که اونس جهانی طلا رو بهکاهش گذاشته بازار سکه و طلای داخلی پالس خاصی را نشان نمی دهند؟ 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، امروز ۲۲ آبان ۹۹ قیمت ها در بازار فلزات گرانبها بسیار آرام بود. قیمت طلای ۱۸ عیار ۲۲ آبان ۹۹ به ۱ میلیون و ۲۲۳ هزار و ۵۰۴ تومان رسید و قیمت سکه ۲۲ آبان نیز با کاهش بسیار ناچیز سکه طرح قذیم همراه بود.

قیمت طلای ۱۸ عیار ۲۲ آبان ۹۹ علیرغم اینکه در روزهای گذشته شاهد افت مستمر اونس طلای جهانی بودیم اما میل به کاهش بسیار کمی داشت به طوریکه امروز هم قیمت اونس جهانی طلا با کاهش نسبت به روز قبل به ۱.۸۶۵ دلار ۴۵ سنت رسید.

قیمت سکه ۲۲ آبان ۹۹ نیز با کاهش سکه طرح قدیم همراه بود. امروز این سکه ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد. سکه طرح جدید امروز به ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید و نیم سکه در بازار معاملاتی امروز ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود. ربع سکه هم به ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پهلو زد و سکه یک گرمی نیز ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود.

 

قیمت سکه 22 آبان 99 قیمت طلای 18 عیار 22 آبان 99

 

مقایسه قیمتها نسبت به روز قبل 

 

امروز اونس جهانی طلا نسبت به روز قبل ۱۱ دلار و ۹ سنت کاهش را پشت سر گذاشت. قیمت طلای ۱۸ عیار نیز کاهش ۴ هزار و ۴۰۰ تومانی را شاهد بود. سکه طرح قدیم با قیمت ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ۲۰۰ هزار تومان کاهش قیمت را نسبت به روز قبل ثبت کرد و نیم سکه که معمولا ثابت کرده قصدی برای کاهش قیمت ندارد تنها با ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت خود را به قیمت ذکر شده رساند. ربع سکه هم که دعوا روی قیمت گذاریش زیاد بود صد هزار تومان کاهش قیمت داشت و سکه یک گرمی نیز همچنان بدون تغییر روی قیمت ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله می شود.

در سایر بخشها باید گفت پلاتین و نقره هم امروز کاهش قیمت داشتند که این مسئله حجم معاملات در سایر فلزات را بالا برد. اما در نهایت باید پرسید چرا در روزهایی که اونس جهانی طلا رو بهکاهش گذاشته بازار سکه و طلای داخلی پالس خاصی را نشان نمی دهند؟

 

بیشتر بخوانید:

 

جدیدترین قیمت دلار و یورو ۲۲ آبان ۹۹ / دینار کویت به ۹۰ هزار تومان رسید!!!

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۲۱ آبان ۹۹ / سکه طرح قدیم روی شیب نزول جولان می دهد

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۲۰ آبان ۹۹ / واکنش ابهام برانگیز بازار داخلی به روند جهانی

جدیدترین قیمت دلار و یورو ۲۰ آبان ۹۹ / صرافی ملی در دسترس نیست / صرافیها نوسان گرفتند

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۱۹ آبان ۹۹ / سکه فروشندگان دیروز را نقره داغ کرد

جدیدترین قیمت دلار و یورو ۱۹ آبان ۹۹ / لیر ترکیه پرواز کرد

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۱۸ آبان ۹۹ / کاهش ۲۰ تا ۲۵ درصدی قیمتها تا پایان هفته

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار