جدیدترین قیمت دلار و یورو ۱۹ آبان ۹۹ / لیر ترکیه پرواز کرد

در میان افزایش قیمت ارزها در بازار آزاد نگاهی به افزایش 8 درصدی لیر ترکیه طی 24 ساعت عجیب به نظر می رسد. امروز لیر ترکیه به 3 هزار و 200 تومان رسید که نسبت به روز قبل افزایش 8 درصدی را نشان می دهد که این مسئله قابل تأمل است. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، امروز ۱۹ آبان ۹۹ بازار ارز روز سبزی را پشت سر و تقریبا تمام ارزهای بازار با افزایش قیمت همراه بود. البته این موضوع تنها یک واکنش به اصلاحات اخیر است و باید به قطعیت گفت که ارز در مسیر کاهش قیمت قرار گرفته و نمی نوان از آن به عنوان منبعی جهت سرمایه گذاری نام برد. قیمت دلار ۱۹ آبان ۹۹ در بازار آزاد به ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. کمترین بازه قیمت دلار ۱۹ آبان ۹۹ به ۲۳ هزار و ۴۹۵ تومان رسید و بیشترین قیمت آن نیز ۲۴ هزار و ۲۰۶ تومان بود. با این حساب دلار افزایش تقریبا ۳ درصدی را نسبت به روز قبل پشت سر گذاشت. قیمت یورو ۱۹ آبان ۹۹ نیز به ۲۹ هزار تومان رسید. بیشترین و کمترین بازه قیمت یورو ۱۹ آبان ۹۹ به ترتیب ۲۹ هزار و ۲ تومان و ۲۷ هزار و ۷۴۱ بود.

این قیمتها در شرایطی در بازار امروز رقم خورد که صرافی ملی بعد از مدتها قیمت خرید را درج کرد و به این تریب قیمت خرید یورو در صرافی ملی ۲۷ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت خرید دلار در این صرافی ۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان بود.

در میان افزایش قیمت ارزها در بازار آزاد نگاهی به افزایش ۸ درصدی لیر ترکیه طی ۲۴ ساعت عجیب به نظر می رسد. امروز لیر ترکیه به ۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسید که نسبت به روز قبل افزایش ۸ درصدی را نشان می دهد که این مسئله قابل تأمل است.

کمترین افزایش قیمت ارز در بازار امروز نیز مربوط به ین ژاپن بود که ۲.۵ درصد رشد را پشت سر گذاشت. در شرایط فعلی که مردم منتظر کاهش قیمتها هستند باید گفت که این افزایش قیمتها در شرایط فعلی می تواند یکبار دیگر جو بازار را متشنج کند و از این حیث حتما باید به بعد روانی توجه کرد.

 

مقایسه قیمتها با ۱۸ آبان ۹۹ 

 

قیمت یورو نسبت به روز قبل ۱۹۹۸ تومان افزایش قیمت را نشان می دهد و قیمت دلار نیز ۱۶۰۶ تومان افزایش نسبت به روز قبل را ثبت کرده است.

 

قیمت دلار 19 آبان 99 قیمت یورو 19 آبان 99

 

بیشتر بخوانید:

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۱۸ آبان ۹۹ / کاهش ۲۰ تا ۲۵ درصدی قیمتها تا پایان هفته

قیمت دلار و یورو ۱۸ آبان ۹۹ / ریزشهای بی سابقه طی چندسال گذشته در بازار ارز

قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۸/۱۶

قیمت سکه و طلا ۱۵ آبان ۹۹ / بایدن آبی بازار را قرمز کرد

قیمت دلار و یورو ۱۵ آبان ۹۹ / تأثیر بایدنی بر بازار ارز / دلار و یورو به شدت ارزان شدند

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط