جدیدترین قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو ۱۹ آبان ۹۹ / کاهش ۱۰ تا ۱۰۵ میلیونی قیمتها

قیمت محصولات ایران خودرو 19 آبان 99 با افت قیمت 10 میلیونی تومانی پژو 405 بنزینی GLX شروع شد تا قیمت این محصول پرطرفدار ایران خودرویی ها به 195 میلیون تومان برسد.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، قیمت محصولات سایپا ۱۹ آبان ۹۹ آبان ۹۹ با کاهش های زیادی همراه بود. قیمت محصولات سایپا که در چندماه گذشته به صورت تصاعدی در بازار آزاد افزایش داشت در چند روز گذشته با کاهش چشمگیر همراه بوده و بنا به آنچه از بازار مخابره می شود این ریزش ها می تواند ادامه دار باشد. قیمت محصولات سایپا ۱۹ آبان ۹۹ با کاهش ۵ میلیون توما قیمت پراید ۱۳۱ همراه بود و با عث شد تا ۹۵ میلیون تومان قیمت این محصول باشد. پراید ۱۳۲ با ۱۶ میلیون کاهش قیمت به ۱۰۷ میلیون رسید. تیبا معمولی ۴ میلیون افت قیمت داشت و به ۱۳۰ میلیون رسید. تیبا ۲ نیز با ۲۱ میلیون ریزش قیمتی روبرو شد و ۱۳۰ میلیون خرید و فروش شد. اما بیشترین افت قیمت را در بازار امروز محصولات سایپا رنو ساندرو استپ وی داشت که ۱۰۵ میلیون کاهش قیمت را پشت سر گذاشت و به ۴۸۰ میلیون تومان رسید. قیمت محصولات ایران خودرو ۱۹ آبان ۹۹ نیز با کاهشهایی همراه بود.

قیمت محصولات ایران خودرو ۱۹ آبان ۹۹ با افت قیمت ۱۰ میلیونی تومانی پژو ۴۰۵ بنزینی GLX شروع شد تا قیمت این محصول پرطرفدار ایران خودرویی ها به ۱۹۵ میلیون تومان برسد. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۳ میلیون کاهش قیمت داشت و به ۲۰۵ میلیون تومان رسید. سمند ال ایکس ۹ میلیون افت قیمت را نشان میدهد و قیمت امروز آن ۱۸۷ میلیون تومان بود.

 

جدول قیمت محصولات ایران خودرو ۱۹ آبان ۹۹ 

 

قیمت محصولات ایران خودرو 19 آبان 99 قیمت محصولات سایپا 19 آبان 99 .

 

قیمتهای سایپا ۱۹ آبان ۹۹ 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید:

قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۸ آبان ۹۹ + جدول

قیمت انواع خودرو امروز ۱۵ آبان ۹۹ / پراید چقدر شده است؟

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار