جدیدترین قیمت گوشت در بازار امروز

بر اساس مشاهدات میدانی از بازار قیمت هر کیلو شقه گوسفندی در خرده فروشی‌ها ۳۳۰ تا ۳۷۵ هزار تومان تومان است. به گزارش رصد روز، بر اساس مشاهدات میدانی از خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو شقه گوسفندی ۳۳۰ تا ۳۷۵ هزار تومان، سردست ۳۳۰ ...

بر اساس مشاهدات میدانی از بازار قیمت هر کیلو شقه گوسفندی در خرده فروشی‌ها ۳۳۰ تا ۳۷۵ هزار تومان تومان است.

به گزارش رصد روز، بر اساس مشاهدات میدانی از خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو شقه گوسفندی ۳۳۰ تا ۳۷۵ هزار تومان، سردست ۳۳۰ تا ۳۸۵ هزار تومان، ران گوسفندی ۳۷۰ تا ۴۳۵ هزار تومان، گردن ۳۳۰ هزار تومان و ران گوساله ۳۰۰ تا ۳۳۵ هزار تومان است.

گفتنی است قیمت‌های ذکر شده حدودی بوده و ممکن است در برخی مناطق بیشتر و در برخی کمتر نیز باشد.

در میادین میوه‌وتره‌بار نیز بنا بر اعلام مدیرعامل سازمان میادین‌میوه و تره‌بار هر کیلو شقه گوسفندی کامل با قیمت ۲۳۲ هزار تومان، هر کیلو گوشت گوساله داخلی با قیمت ۲۱۵ تا ۲۲۵ هزار تومان و گوشت وارداتی نیز زیر قیمت‌های مذکور  عرضه می‌شود.

با متخلفان برخورد قانونی می‌شود

همچنین در راستای افزایش قیمت‌ گوشت قرمز و انتشار اخباری مبنی بر فروش گوشت کیلویی ۵۰۰ هزار تومان مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که طرح برخورد با گرانفروشی گوشت قرمز در سراسر کشور آغاز شده است. همچنین از فروشگاه‌های عرضه گوشت در تهران، بر اساس فاکتورهای خرید، طرح نظارت را اجرایی کرده‌ایم. در صورت مشاهده عدم رعایت سود مصوب قانونی توسط فروشندگان گوشت قرمز، با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی همچنین افزود که بر اساس میانگین، قیمت لاشه گوشت گوسفندی بین ۲۸۰ تا ۲۹۵ هزار تومان برآورد می‌شود.

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی خاطرنشان کرد: انجمن بسته‌بندی گوشت هر هفته بر اساس استمرار تولید خود، قیمت‌ها را طبق دستورالعمل سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده و طبق بسته‌بندی‌های مختلف ران، سردست، خورشتی به بازار عرضه می‌کند.

امرالهی تاکید کرد: بسته ۵۰۹ هزار تومانی گوشت که خیلی جنجال کرد، بدون چربی و استخوان بود و بر اساس لاشه ۲۹۵ هزار تومان قیمت خورده بود.

وی افزود: سهم این گوشت از ۴۰۰ تن مصرف تهران تنها ۹۷ کیلوگرم بود که از انجمن بسته‌بندی خواسته‌ایم تا اطلاع ثانوی گوشت لوکس و لخم به بازار عرضه نکنند و تنها گوشت بر اساس عرف بازار عرضه شود.

مدیرکل بازرسی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی در پایان تصریح کرد: عناصری که از گرانفروشی گوشت نفع می‌برند به این موضوع ورود کردند و جو رسانه‌ای کشور را ملتهب ساختند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار