جریان نوآوری با رویداد “انتخاب شو ۳”

ایده‌های برگزیده رویداد “انتخاب شو۳” به همت تیم‌های توسعه محصول دپارتمان تحقیق و توسعه گروه انتخاب الکترونیک در حال پیاده‌سازی است که با تکمیل این فرآیند، محصولاتی نوآورانه و با کیفیت بهتر به بازار عرضه خواهد شد.   به گزارش رصد روز_ ...

ایده‌های برگزیده رویداد “انتخاب شو۳” به همت تیم‌های توسعه محصول دپارتمان تحقیق و توسعه گروه انتخاب الکترونیک در حال پیاده‌سازی است که با تکمیل این فرآیند، محصولاتی نوآورانه و با کیفیت بهتر به بازار عرضه خواهد شد.

 

به گزارش رصد روز_ مرکز ارتباطات رسانه‌ای گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، “انتخاب شو” یک رویداد ایده‌پردازی است که با هدف نوآوری، بهبود کیفیت محصولات لوازم خانگی و افزایش رضایت خاطر مشتریان توسط تیم نوآوری اسنواتک برگزار می‌شود. دوره سوم این رویداد با رویکرد جذب ایده از تکنسین‌های گروه صنعتی انتخاب الکترونیک و با همکاری معاونت‌های تحقیق و توسعه و مراقبت از مشتری در تیرماه ۱۴۰۲ برگزار شد. از مهم‌ترین اهداف برگزاری رویداد “انتخاب شو ۳” تداوم پویش نوآوری در سازمان، کاهش هزینه‌ها، افزایش رضایت مشتریان، شناسایی و معرفی استعدادهای شاخص و ناب در میان تکنسین‌ها، تشویق و ترغیب آن‌ها به ایده پردازی و نوآوری و استفاده از ایده‌های موجود به منظور ارتقای کیفی محصولات لوازم خانگی بوده است.

 

در این رویداد، تکنسین‌های سراسر کشور ایده‌های خود را در قالب ۸ محور و از طریق سامانه مدیریت ایده Open Snowa ارسال نمودند. ارزیابی ایده‌های ارسالی در کارگروه‌های تخصصی و با شرط امکان پیاده‌سازی ایده‌ها انجام و در روز اختتامیه این رویداد، ۱۱ نفر به عنوان برگزیدگان اولیه انتخاب و با داوری نهایی ۳ نفر به عنوان برگزیدگان نهایی معرفی شدند. هم اکنون، ایده‌های برگزیده در حال پیاده‌سازی است که با تکمیل این فرآیند، محصولاتی نوآورانه و با کیفیت مطلوب به بازار عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است “انتخاب شو” یک رویداد ایده پردازی است که با هدف نوآوری، بهبود کیفیت محصولات لوازم خانگی و افزایش رضایت خاطر مشتریان توسط تیم نوآوری اسنواتک برگزار می‌شود. نخستین رویداد “انتخاب شو” با هدف جذب ایده از تکنسین‌های گروه و دوره دوم این رویداد با تمرکز بر نیروهای فروش گروه صنعتی انتخاب، پیش از این برگزار شده بود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار