جزئیات بورس امروز ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ / شگفتی سازی شاخص با ۳۰ هزار واحد رشد

جزئیات بورس امروز 13 مرداد 1400 نشان میدهد که شاخص با 30 هزار و 414 واحد افزایش به 1 میلیون و 406 هزار واحد رسید. 389 نماد مثبت بودند 245 نماد نیز قرمزپوش بودند

به گزارش اختصاصی رصد روز ، شاخص کل بورس امروز و در روزی که همه تصور می کردند به سمت و سوی منفی خواهد با رشد ۳۰ هزار و ۴۱۴ واحدی همه را شگفت زده کرد و به ۱ میلیون و ۴۰۶ هزار واحد رسید. امروز در آخرین روز از هفته دوم مرداد ماه شاخص هم وزن نیز بعد از مدتها ۲ هزار و ۵۷۴ افزایش را ثبت کرد تا نمادهای متوسط و کوچک نسبت به شروع هفته امیدوار باشند. در ادامه به ارائه جزئیات بورس امروز ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ خواهیم پرداخت.

جزئیات بورس امروز ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ / میدکو صدرنشینی را از دست داد

در پایان معاملات امروز نماد میدکو که چند روز متوالی در صدر تأثیرگذارترین نماد در شاخص دیده می شد امروز این جایگاه را به نماد فارس داد تا در بین ۷ نماد تأثیرگذار در شاخص رتبه چهارم را داشته باشد.

نماد فارس با ۴ هزار و ۱۳۲ واحد اثرگذاری مثبت اثرگذارترین نماد دیده می شود و پس از آن فملی با ۲ هزار و ۶۳۱ ، شستا هزار و ۹۰۳ ، میدکو هزار و ۶۶۸ ، کگل هزار و ۶۶۳ ، کچاد هزار و ۶۲۵ و تاپیکو هزار و ۶۱۶ واحد تأثیرگذارترین ها در شاخص کل بودند. نماد سپید نیز امروز همچنان به عنوان پر تراکنش ترین نماد بازار سرمایه آخرین روز معاملات را نیز به اتمام رساند. تعداد معاملات این نماد امروز ۵۶ هزار و ۹۱۲ واحد بود که ارزش آن ۱۸۰ میلیارد و ۲۰۶ میلیون ریال بود. رسید. بیب

امروز همچنین شستا ، فملی ، برکت ، شپنا ، پترول ، خودرو نیز به عنوان نمادهای پر تراکنش بازار سرمایه حضور دارند. در پایان معاملات امروز ۳۸۹ نماد در بازار بورس و فرابورس مثبت بودند و ۲۴۵ نماد نیز منفی مشاهده می شوند. شاخص ۳۰ شرکت بزرگ امروز ۷۶ هزار و ۳۰۰ واحد بود که نسبت به روز قبل افزایش ۲.۴۴ درصد افزایش را نشان میدهد. همچنین امروز شاخص قیمت ۵۰ شرکت بزرگ نیز با افزایش ۳.۲۶ درصد همراه بود.

در بازار فرابورس نیز آریا تأثیرگذارترین و دی پر تراکنش ترین بود و شاخص کل این بازار نیز امروز به ۲۰ هزار و ۱۹۳ واحد رسید. پس از آریا نمادهای کگهر ، زاگرس ، مارون ، شگویا ، بنو و ومهان به عنوان نمادهای تأثیرگذار در بازار بازار فرابورس هستند. از طرف دیگر نیز لطیف ، گدنا ، کرمان ، وهامون ، فتوسا ، فگستر به عنوان نمادهای پر تراکنش بازار سرمایه حضور دارند.

نقشه بازار 13 مرداد 1400

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار