جنجال فرهاد مجیدی بعد از تساوی برابر پیکان

به گزارش رصد روز ، جنجال فرهاد مجیدی بعد از تساوی برابر پیکان احتمالاً تبعاتی را به همراه خواهد داشت. سرمربی آبی پوشان دیروز در کنفرانس مطبوعاتی از وضعیت موجود گلایه کرد و اینکه دو بازیکن آبی پوشان به فاصله دوساعت مانده به بازی مهم این تی...

به گزارش رصد روز ، جنجال فرهاد مجیدی بعد از تساوی برابر پیکان احتمالاً تبعاتی را به همراه خواهد داشت. سرمربی آبی پوشان دیروز در کنفرانس مطبوعاتی از وضعیت موجود گلایه کرد و اینکه دو بازیکن آبی پوشان به فاصله دوساعت مانده به بازی مهم این تیم برابر پیکان امکان همراهی را با تیم را پیدا نمی کند به شدت انتقاد کرد.

نوید محمد زاده فرشته حسینی

مهدی پاکدل رعنا آزادی ور

 

جنجال فرهاد مجیدی بعد از تساوی برابر پیکان

در مورد بازی باید اول به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید بگویم، مخصوصا بازیکنان تیم خودم که حدود ۶۰ دقیقه را ۱۰ نفره و با تمام وجودشان بازی کردند. از همه آنها ممنونم. در نیمه اول همه چیز خوب بود، اختیار توپ، زمین، مالکیت، ایجاد موقعیت و همه چیز با استقلال بود که متأسفانه آن صحنه‌ای که در دقیقه ۴۰ اتفاق افتاد باعث شد تا روند بازی عوض شود.

تبریک تولد عاشقانه فرشته حسینی برای نوید محمدزاده

من نمی‌خواهم هر دفعه به اینجا بیایم و مانند بعضی‌ها داد و بیداد کنم و بهانه بیاورم. شما مطمئن باشید اگر این اتفاق برای استقلال رخ می‌داد، نه خطایی می‌گرفتند نه کارتی می‌دادند.
.اتفاقاتی برای استقلال افتاده که من به‌عنوان سرمربی، احساس می‌کنم که اصلا دوست ندارند استقلال قهرمان شود.
مورد اول: ساعت ۳ بعد از ظهر بازی داریم و ساعت یک بعد از ظهر از فدراسیون به ما نامه می‌زنند که ۲ بازیکن شما نمی‌توانند بازی کنند. عین بازی‌های محلی.

جدایی بهاره رهنما از همسر دومش 1

لحظه ترساندن بهاره رهنما در برنامه شب آهنگی

مورد دوم: الآن در این کشور افراد فاسد، جاعلین، دزدها از جمله دزدهای خانه خود من تحت تعقیب نیستند. ولی مسئولین دست و صورت نشسته و مسواک نزده، ساعت ۸ صبح پریده‌اند در برنامه‌های تلویزیونی دنبال ۲ تا سرباز هستند. همه دنبال ۲ تا سرباز هستند..
این همه آدم در این مملکت هزار میلیارد، هزار میلیارد پول بردند و یک نفر آنها را تعقیب نمی‌کند. همه بسیج شدند که این دو بازیکن سرباز هستند.

افشاگری فقیهه سلطانی درباره تماسهای یک کارگردان معروف

اصلا کارهایی که مربیان دیگر کردند را من انجام داده بودم، به قرآن مجیدی ساعت ۱۲ ظهر میدان آزادی دارم زده بودند، همان روز! من یک مصاحبه کردم و گفتم دکان باز کرده‌اند، دیدید برای من چکار کردند؟ ساعت ۸ صبح زنگ می‌زنند و می‌گویند آقا ۵۰ میلیون به حساب واریز کنید چون جریمه شدید. فرقش چیست؟ من نمی‌دانم. اگر این کارهایی که با داور شده را من انجام می‌دادم، با من چکار می‌کردید؟ به خدا ساعت ۱۲ ظهر من را در میدان آزادی دار زده بودید.
* رفت و برگشت در دربی پنالتی ما را نگرفتند. ما باید طلبکار باشیم ولی بقیه صحبت می‌کنند. اصلا من نمی‌فهمم. با چه رویی صحبت می‌کنند؟ تیم من را در نیمه اول ۱۰ نفره می‌کنند.
پیشنهاد می‌کنم تا راه دیگری پیدا کنید. تیم مجیدی حتی ۱۰ نفره هم نمی‌بازد

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار