حال بد علیرضا نیکبخت در این روزها+ عکس

به گزارش رصد روز، علیرضا واحدی نیکبخت از زمان جوانی تا به کنون به جنجال و حاشیه ساز بودن در داخل زمین فوتبال و بیرون از آن معروف بوده است. اما او این روزها به دور از خودنمایی های همیشگی اش در حال انتقاد و گلایه از مشکلات اجتماعی کشور در ص...

به گزارش رصد روز، علیرضا واحدی نیکبخت از زمان جوانی تا به کنون به جنجال و حاشیه ساز بودن در داخل زمین فوتبال و بیرون از آن معروف بوده است.

اما او این روزها به دور از خودنمایی های همیشگی اش در حال انتقاد و گلایه از مشکلات اجتماعی کشور در صفحه شخصی اش است.

در همین رابطه او اخیرا مطلبی را در اینستاگرام اش منتشر کرده که با واکنش های متفاوتی از سمت کاربران مواجه شده است.

علی رضا نیکبخت امیدش به زندگی را از دست داداو در این باره نوشته است: زندگی کلاهت را به هوا بیانداز، که من دگر جان بازی کردن ندارم. تو بردی…

همچنین نیکبخت با منتشر کردن عکس نوشته سیاهی با مضمون حال ما خوب خراب است حال روز بدش را برای مخاطبین اش علنی کرده است.

بیوگرافی علیرضا نیکبخت واحدی

نیکبخت واحدی مدلینگ ایرانی در نهم تیر ۱۳۵۹ در مشهد متولد شده است. او مهاجم اسبق تیم استقلال و بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بوده است. او در مدلینگ فعالیت دارد و به عنوان مدل تبلیغاتی با برندهای معروف همکاری دارد.

آشنایی او با دختری در فیسبوک باعث شد که برای اولین بار ازدواج کند. اما نهایتا سه سال بیشتر دوام نیاورد. او می گوید: در این رابطه خیلی از نظر مالی ضرر کرد، چون همه چیز را بنام همسرش کرده بود.

همچنین او در یک رابطه عاشقانه با دختری که ۱۲ سال از خودش بزرگتر بود ۶ ساله بدون ازدواج زندگی کرد، اما دختر حاضر به ازدواج نشد و به ایتالیا مهاجرت کرد.

علیرضا نیکبخت به تازگی برای بار دوم ازدواج کرده، و زندگی پر زرق و برقی را با همسرش آغاز کرده است. همسر جدید او آرایشگر می باشد.

مطالب مرتبط