حامیان طرح تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه چه نیتی دارند؟

تقارن دو اتفاق با هم یعنی همزمانی طرح تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه و عضویت موسوی لارگانی در هیئت رئیسه فدراسیون کشتی طبیعتاً دو موضوع را کنار هم می گذارد که در یکی از آنها موضوع کارخانه فولاد مطرح است و در دیگری چرایی این تفحص مورد بررسی ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بعد از اینکه در چند وقت گذشته موضوع تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه از زبان ناصر موسوی لارگانی شنیده شد منتقدان فولاد مبارکه که حالا بستر را برای سم پاشی های رسانه ای داغ می بینند به رصد فضای مجازی در این زمینه پرداختند و با دستاویز قرار دادن چند توئیت مشابه که در آن به موسوی لارگانی که همزمان با انجام امورات نمایندگی سر از هیئت رئیسه فدراسیون کشتی درآورده با ادبیاتی که در خور شأن فضای رسانه ای نیست حامیان فولاد مبارکه را بی سوادان خطاب کردند. این فضاسازی ها حالا از کانالهای دیگری نیز شنیده می شود.

موضوع این هجمه ها زمانی جالبتر می شود که می بینیم هدف حمله آن مشخصاً منتقدان هجمه ها علیه فولاد مبارکه است و در این باره یقیناً تیم هماهنگی مشغول رصد فضای مجازی هستند که در آن هر تحرکی باعث می شود تا عده ای در تریبونهای خود اقدام به فضاسازی کنند. اما نگاهی به محور این فضاسازی ها خواهیم داشت. و البته پاسخی به برخی از دوستان که همه زوایای موضوع را مورد بررسی قرار نمی دهند خواهیم داد.

تقارن دو اتفاق با هم یعنی همزمانی طرح تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه و عضویت موسوی لارگانی در هیئت رئیسه فدراسیون کشتی طبیعتاً دو موضوع را کنار هم می گذارد که در یکی از آنها موضوع کارخانه فولاد مطرح است و در دیگری چرایی این تفحص مورد بررسی قرار می گیرد و البته باید اذعان کرد که در هر دو موضوع مخالف و موافقانی وجود دارند که با استفاده از ظرفیتهای فضای مجازی اقدام به انتشار برخی مطالب می کنند.

ابنکه برخی از افراد در فضای مجازی با انتشار یک مطلب واحد از عضویت موسوی لارگانی در هیئت رئیسه کشتی تعجب می کنند و خواهان نظارت دقیق تر بر چنین انتصاباتی هستند به معنی نادیده گرفتن شرایط حاکم بر آن فدراسیون و اساسنامه آن نیست اما باید پرسید که آیا نمی شد در این میان از تجارب افرادی بهره گرفت که خاک خورده ورزش پهلوانی کشور هستند و تخصص بهتری در این زمینه دارند؟ آیا چنین انتصابی زحمتکشان و مدال اوران سابق اولین ورزش کشور را دچار رنجش نخواهد کرد؟ آیا صرف اینکه برخی با هشتگ های تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه به بیان این موضوع پرداختند اصل ماجرایی که بیان شد زیر سؤال می رود؟ آیا این مسئله نادیده گرفتن و قربانی کردن حقیقت نیست و بیان کنندگان آن باید بی سوادان خطاب شوند. دوستان فضای فرهنگ و رسانه بهتر از هر کسی اشراف دارند که “ادب مرد به ز دولت اوست“.

در طرف دیگر ماجرا نیز صف کشی از برخی کانالهایی که با اسمهای جالب توجه نامگذاری شده اند شروع می شود. کانالهایی که با قصد پوشش قرار دادن اخبار مجلس تربیون منتقدان فولاد مبارکه را تشکیل می دهند. آیا توأمانی این هجمه ها با هم طبیعی به نظر می آید یا باید به آن دقت نظر داشت؟

تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه  موسوی لارگانی هیئت رئیسه فدراسیون کشتی

تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه  موسوی لارگانی هیئت رئیسه فدراسیون کشتی

و اما در پایان باید خدمت برخی از دوستان عرض کنیم که بدون شک در بخشهای تولیدی و صنعتی کشور ضعفهایی وجود دارد که دلیل اصلی آن را می توان ساختار ناقص خصوصی سازی کشور دانست اما آیا در بیان این مشکلات باید از هر ادبیاتی استفاده کرد و با نادیده گرفتن حقایق سعی در سیاه نمایی کرد؟ آیا فردای بعد از تحقیق از بزرگترین کارخانه تولیدی کشور صف کشی منتقدان به همراهی تبدیل نخواهد شد و آیا حاضر به عذرخواهی خواهند بود؟

 

بیشتر بخوانید:

بررسی چند موضوع درباره موسوی لارگانی و پاسخ به ادعاهایش علیه فولاد مبارکه + اسناد

 

مطالب مرتبط