بانک ملی ایران؛

حامی بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران واقع در مصلی تهران با شعار《نجستم همیشه جز از راستی》با ارائه خدمات و حمایت های ویژه بانک ملی ایران از امروز به مدت چهار روز میزبان اهالی رسانه، دانشجویان و علاقمندان به حوزه خبر و رسانه خواهد بود.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این نمایشگاه که بیش از ۶۰۰ موسسه خبری، خبرگزاری، روزنامه و انسان‌ رسانه حضور دارند، علاوه بر بخش مربوط به مطبوعات و رسانه‌های برخط، پنج بخش ویژه نیز فعال خواهد بود.

نشست های تخصصی ، رونمایی از کتاب «دانش نامه مطبوعات ایران» و جلسات ویژه انتخابات از دیگر برنامه های این نمایشگاه است.

بانک ملی ایران با ارائه خدمات و حمایت های ویژه خود از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه ایران، حضوری فعال و موثر دارد و در سالن شبستان مصلی تهران میزبان بازدید کنندگان محترم خواهد بود.

گفتنی است در نخستین روز از برگزاری این نمایشگاه، برنامه هایی چون نشست‌های علمی ، معرفی کتاب‌های حوزه رسانه ،کارگاه‌های آموزشی نشست خبری مسئولان اجرایی ،نکوداشت چهره‌های شاخص و پیشکسوت حوزه ارتباطات و رسانه، تقدیر از پیشکسوتان استانی و همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی بخش بین‌الملل انجام شد.

بانک ملی ایران در مدت برگزاری این نمایشگاه با تمرکز بر امر مشتری مداری با ارائه امکانات ، تجهیزات و استقرار به روزترین و کامل ترین دستگاه های عملیات بانکی و زیر ساخت های پشتیبانی خدمات رسانی شایسته و مطلوبی را به مشتریان خود ارائه می کند . این بانک با کامل ترین خدمات مالی بی وقفه و به صورت مستمر آماده خدمات رسانی به موسسات و سازمان های خبری، همچنین فعالان و اهالی حوزه خبر و بازدیدکنندگان و مراجعان خواهد بود.

گفتنی است، رویداد جامع رسانه های ایران واقع در مصلی تهران از ۲۹ بهمن ماه تا ۲ اسفند از ساعت ۹:۳۰صبح تا ۱۸:۳۰ میزبان اهالی رسانه و علاقمندان خواهد بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط