حسن روحانی به دیدار رئیسی رفت / کاندیداها به منتخب مردم تبریک گفتند

پس از اعلام نتابج اولیه انتخابات و فاصله معنادار ابراهیم رئیسی با سایر رقبا حسن روحانی به دیدار او رفت. کاندیداهای سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری نیز هریک در پیامی جداگانه این پیروزی را به منتخب مردم تبریک گفتند.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پس از اعلام نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری و فاصله معنادار ابراهیم رئیسی از سایر رقبا ابتدا حسن روحانی برای تبریک به حوزه ریاست قوه قضائیه رفت در این دیدار حسن روحانی ضمن تبریک به منتخب مردم کشور درباره حضور مردم و ومشارکت حداکثری آنان در انتخابات گفت.

محسن رضایی نیز با ارسال پیامی پیروزی آیت الله رئیسی را در انتخابات تبریک گفت. متن پیام تبریک محسن رضایی بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در مقابل چشم ناظران و تحلیلگران جهانی، یکبار دیگر ثابت کرد که ملت سرافراز ایران، در پاسداشتِ نظام اسلامی و تقویت اقتدار و امنیت آن، از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند و بی تردید این آزمون بزرگ، برگ زرین دیگری بر تاریخ مجاهدات ملت تاریخ ساز ما افزود.

این حماسه شکوهمند را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف و فداکار ایران و به منتخب ملت، برادر ارجمندم آیت الله جناب آقای حاج سیدابراهیم رئیسی تبریک عرض نموده، از محضر الهی، دوام توفیقات ایشان را در این مسئولیت خطیر، طلب میکنم.

قاضی زاده هاشمی دیگر شرکت کننده انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری نیز در پیامی این پیروزی را به منتخب مردم ایران تبریک گفت؛

“بنده به سهم خود این حضور حماسی و اقتدار آفرین را به رهبر انقلاب که با بیانات هدایتگر خود در آستانه انتخابات، راه را بر همگان آشکار کرد تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و ضمن حمایت از رأی مردم، به برگزیده ملت، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای ایشان توفیق خدمت روز افزون به  ملت بزرگ ایران را خواستارم”.

 

عبدالناصر همتی نیز در پیامی به ابراهیم رئیسی پیروزی او را در انتخابات تبریک گفت. همتی در این پیام اشاره کرد مردم نجیب و سرافراز ایران به حق انتظار دارند زندگی سرشار از امید، آرامش و رفاه داشته باشند.

متن پیام به شرح ذیل است:‌

برادر گرامی آیت‌الله جناب آقای سیدابراهیم رئیسی

با سلام و احترام

انتخاب جنابعالی را به عنوان سیزدهمین رئیس‌جمهور اسلامی ایران تبریک می‌گویم.

مردم نجیب و سرافراز ایران به حق انتظار دارند زندگی سرشار از امید، آرامش و رفاه داشته باشند.

امیدوارم دولت حضرتعالی با تدابیر و اقدامات خود در صحنه داخلی و بین‌المللی تحت زعامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، موجبات سرافرازی جمهوری اسلامی ایران، بهبود معیشت و زندگی همراه با آسایش و رفاه ملت بزرگ ایران را فراهم سازد.

عبدالناصر همتی ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

 

مطالب مرتبط