حضور انتخاب الکترونیک در بزرگترین رویداد تجاری جهان

تیم‌های تخصصی گروه انتخاب الکترونیک متشکل از بازاریابی، تحقیق و توسعه و بازرگانی با هدف بررسی آخرین تکنولوژی‌ها، روند بازارهای جهانی و ارتباط با شرکت‌های فناور دنیا در «نمایشگاه کانتون» چین شرکت کردند.

به گزارش رصد روز،در این نمایشگاه که از ۲۳ مهرماه آغاز شده و تا ۱۳ آبان ادامه دارد، مهم‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌ها و تولیدکنندگان لوازم خانگی جهان حضور جدی دارند و آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

هیئت اعزامی گروه انتخاب الکترونیک به یکصد و سی و چهارمین نمایشگاه کانتون، با برگزاری جلسات مختلف با مدیران و متخصصانِ مطرح‌ترین برندهای لوازم خانگی در حوزه‌های انتقال تکنولوژی، نوآوری، هوش‌مصنوعی، اینترنت اشیاء، تجارت الکترونیک و … به تعمیق تجربه و افزایش دانش خود و همچنین تقویت ارتباطات و تعاملات با برندهای مطرح لوازم خانگی جهان پرداختند.

صنعت لوازم خانگی یک صنعت‌ بسیار پویاست و مدام در حال به‌روز شدن و تغییر است، تغییرات صنعت لوازم خانگی همواره در نمایشگاه‌های مهم این صنعت به نمایش در می‌آید و با توجه به اضافه شدن هوش مصنوعی، اسمارت شدن لوازم خانگی، تغییرات ترند در حوزه تکنولوژی و تولید لوازم خانگی با رنگ‌های خاص، متخصصان گروه انتخاب الکترونیک به طور منظم از این نمایشگاه‌ها بازدید می‌کنند، چرا که می‌توان از چنین نمایشگاه‌هایی، مِگاترند حوزه لوازم خانگی را تعیین کرد.

امسال شاهد استقبال بی‌نظیری از نمایشگاه فصل پاییز کانتون بودیم و عده بسیار زیادی از سراسر جهان از قاره‌های آفریقا و اروپا و به طور ویژه‌ از کشورهای ایتالیا، روسیه و هند در این نمایشگاه حضور داشتند.

گفتنی است نمایشگاه صادرات و واردات چین یا کانتون که از سال ۱۹۵۷ سالانه دو بار در فصل‌های بهار و پاییز در شهر گوانژو برگزار می‌شود، یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های تجاری دنیاست و بخش لوازم خانگی آن پس از نمایشگاه ایفا آلمان، بیشترین اهمیت و اعتبار را در بین نمایشگاه‌های صنعت لوازم خانگی دارد.

این نمایشگاه شامل بخش‌های مختلفی از جمله لوازم خانگی، الکترونیک، مصالح ساختمانی، ماشین‌آلات، لوازم تزئینی، و محصولات کشاورزی است. بیش از ۲۵۰۰۰ غرفه‌دار از سراسر جهان با به نمایش گذاشتن طیف گسترده‌ای از محصولات، خریداران را از سراسر جهان جذب و معاملات تجاری بسیار زیادی ایجاد می‌کنند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار