حقوق نجومی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه صادرات + سند

بررسی صورتهای مالی بانک توسعه صادرات حکایت از دریافت حقوق نجومی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل آن در سال 98 می دهد

به گزارش اختصاصی رصد روز ، آخرین صورتهای مالی بانک توسعه صادرات مربوط به ۲۸ اسفند ۹۸ است اما نگاهی دقیق به این صورتها در آن سال خبر از دریافت حقوق نجومی میدهد. سال ۹۸ اعضای هیئت مدیره این بانک را  ابوذر سروش ، محمدجعفر مزده ، تانیا یغمایی و احتشام فلاح فر تشکیل می دادند و علی صالح آبادی مدیرعامل این بانک بود. این ترکیب با یک تغییر در سال ۱۴۰۰ نیز دیده می شود. نرگس نجفی به جای یغمایی یکی از ۴ صندلی اعضای هیئت مدیره را در اختیار دارد و صالح آبادی هنوز به عنوان مدیرعامل ایفای نقش می کند.

بررسی خبرنگار رصد روز نشان می دهد که میزان حقوق و مزایای دریافتی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل بانک در آن زمان ۲۴ میلیارد و ۸۶۵ میلیون ریال بوده که به طور میانگین رقمی معادل ۴۱۴ میلیون ریال در ماه می شود.

 

حقوق و مزایای نجومی مدیران بانک توسعه اقتصاد در سال 98

 

این در حالیست که با احتساب کارمندان شعبه مرکزی ، شعب استان تهران ، مناطق آزاد و سایر استانها تعداد کارمندان این بانک هزار و ۱۰۱ نفر بود که ۲ هزار و ۴۰۸ میلیارد ریال حقوق و مزایا حقوق و مزایا دریافت کرده بودند که میانگین ماهانه ۱۸۲ میلیون ریال در ماه را تشکیل می دهد.

 

تعداد کارمندان شعب

حقوق و مزایای کارکنان بانک توسعه صادرات

 

با انتشار صورتهای مالی جدید مشخص خواهد شد که آیا این رویه ادامه دار است یا خیر اما امیدواریم که حقوق نجومی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه صادرات را در گزارشات جدید شاهد نباشیم و توضیح قابل قبولی برای چنین حقوقی در سال ۹۸ وجود داشته باشد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار