خبر خوش برای کنعانی زادگان در آستانه سال نو

محمد حسین کنعانی زادگان که در چند وقت گذشته بازیکن پرحاشیه تیم ملی بوده و به واسطه انتشار یک فایل صوتی از او افکار عمومی جامعه جریحه دار شده بود خبر خوشی را دریافت کرد.

به گزارش رصد روز ، محمدحسین کنعانی زادگان که به دلیل رأی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از دو همراهی تیم ملی در دو بازی محروم شده بود می تواند تیم ملی را در سفر کره همراهی کند. انتشار فایل صوتی این بازیکن سبب واکنش های مختلفی در سطح جامعه شده بود و در نهایت با عذرخواهی رسمی این بازیکن کمیته استیناف او را از همراهی در دو بازی دوستانه محروم کرد تا در ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی این ملی پوش کشورمان قادر به همراهی تیم ملی باشد.

فال روزانه شنبه 28 اسفند 1400 فال فردا

خبر خوش برای کنعانی زادگان در آستانه سال نو

مدافع ملی‌پوش تیم الاهلی قطر می‌تواند در سفر کره سایر بازیکنان را همراهی کند.کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با انتشار یک رای قطعی اعلام کرد محرومیت حسین کنعانی به دو بازی دوستانه موکول شده است.

پرستو صالحی از همسرش رونمایی کرد

در رای کمیته استیناف چنین آمده است: محمد حسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی که با رای کمیته اخلاق از حضور در دو بازی ملی فوتبال محروم شده بود با توجه به درخواست تجدید نظر و با حکم کمیته استیناف مستند به ماده ۶٣ آیین نامه اخلاق با اصلاح نوع محرومیت، حق حضور در دو بازی دوستانه تیم ملی فوتبال را نخواهد داشت.محکومیت این بازیکن به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی نیز به قوت خود باقیست.

کشف حجاب پرستو صالحی

محمدحسین کنعانی زادگان با عذرخواهی رسمی از مسئولان فدراسیون فوتبال، جامعه فوتبال و کمیته های اخلاق، استیناف و انضباطی خواهان بازگشت به تیم ملی شد.

اظهارنظر جنجالی فراستی درباره محسن چاوشی فراستی درباره محسن چاوشی چه گفت؟

پس از عذرخواهی رسمی محمدحسین کنعانی زادگان پرونده این بازیکن به کمیته استیناف رفت و کمیته استیناف محرومیت او از دو بازی رسمی را به محرومیت از دو بازی دوستانه تبدیل کرد. با این حساب محمدحسین کنعانی زادگان می‌تواند تیم ملی را در دو بازی مقابل کره‌جنوبی و لبنان همراهی کند.

گویا دراگان اسکوچیچ نام او را در لیست تیم‌ملی گنجانده بود اما مسئولان فدراسیون فوتبال دعوت این بازیکن را منوط به عذرخواهی رسمی او و همچنین کسب مجوز رسمی از کمیته استیناف کرده بودند. حالا با این تغییر در حکم محرومیت به نظر می رسد تا ساعتی دیگر نام محمد حسین کنعانی زادگان در لیست تیم ملی منتشر شود.

عکس جذاب نگین معتضدی در آغوش همسرش

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار