خبر مهم از کاهش قیمت خودرو از هفته آینده

این انتظار وجود دارد که به‌دنبال آغاز تحویل خودروهای ثبت نامی داخلی و همچنین به سرانجام رسیدن طرح واردات خودرو که فعلا تا مرحله تعیین اولویت واگذاری پیش رفته است، در هفته‌های آینده شاهد تثبیت یا کاهش قیمت در بازار خودرو باشیم. به گزارش رص...

این انتظار وجود دارد که به‌دنبال آغاز تحویل خودروهای ثبت نامی داخلی و همچنین به سرانجام رسیدن طرح واردات خودرو که فعلا تا مرحله تعیین اولویت واگذاری پیش رفته است، در هفته‌های آینده شاهد تثبیت یا کاهش قیمت در بازار خودرو باشیم.

به گزارش رصد روز، نگاهی به قیمت‌های ۲‌روز گذشته در بازار خودرو حاکی از آن است که خریدار و فروشنده با خوش‌بینی فضای بازار را رصد می‌کنند و انتظار کاهش قیمت در بازار خودرو بین فعالان بازار و مصرف‌کنندگان ایجاد شده است. دیروز، یکشنبه، تغییر قیمت خودروهای پرفروش نسبت به روز قبل از آن صفر بود و از کاهش یا افزایش در قیمت‌ها خبری نبود. با این‌حال این انتظار وجود دارد که به‌دنبال آغاز تحویل خودروهای ثبت نامی داخلی و همچنین به سرانجام رسیدن طرح واردات خودرو که فعلا تا مرحله تعیین اولویت واگذاری پیش رفته است، در هفته‌های آینده شاهد تثبیت یا کاهش قیمت در بازار خودرو باشیم.

مطالب مرتبط