خواب سنگین اتحادیه نمایشگاه ها و فروشندگان خودرو

این روزها که بازار خودرو در آشفته ترین حالت ممکن خود به سر می برد باید دقت بیشتری از طرف اتحادیه نمایشگاه ها فروشندگان خودرو در مورد اعلام قیمتها جهت جلوگیری از سوءاستفاده دلالان صورت گیرد

به گزارش رصد روز ، این روزها که بازار خودرو در آشفته ترین حالت ممکن خود به سر می برد باید دقت بیشتری از طرف اتحادیه نمایشگاه ها فروشندگان خودرو در مورد اعلام قیمتها جهت جلوگیری از سوءاستفاده دلالان صورت گیرد. در واقع اتحادیه فروشندگان خودرو با این کار نقش سرعت گیر افزایش قیمت را در بازار ایفا کند.

اجرای درست فرمول سازمان حمایت و شورای رقابت در بازار آزاد خودرو یکی از اصلی ترین موانع دست درازی دلالان به سرمایه های مردم است. اما آنچه که از شواهد و قرائن برمی آید اتحادیه فروشندگان خودرو در خواب سنگینی به سر می برد.

بیشتر بخوانید…

هسته معاملات بورس با اختلال شدید مواجه شد

با مراجعه به سایت اتحادیه نمایشگاه ها و فروشندگان خودرو تهران در تاریخ تهیه این گزارش خواهیم دید که آخرین قیمتهای اعلامی از سوی این اتحادیه مربوط به بیش از ۲ ماه قبل می شود.

این درحالیست که قیمت خودروها از دو ماه پیش تاکنون با رشد چند درصدی روبرو بوده اند و در این باره البته عوامل مختلفی را می می توان برشمرد. اما آنچه از جمیع احوالات این روزهای بازار خودرو برمی آید عدم انجام درست وظایف سازمانها و نهادهای مختلف است که در رأس آنان وزارت صمت ، شورای رقابت و سازمان حمایت قرار دارند.

بدون شک یکی از وظایف اتحادیه ها دادن آگاهی به مشتریان و افرادیست که با چنین اهمالی دچار خسران می شوند. حالا باید از رئیس اتحادیه آقای مؤتمنی پرسید که چنین قصوری ناشی از کجا ناشی می شود؟

مطالب مرتبط

آخرین اخبار