درخواست عجیب امیر تتلو از سحر قریشی

به گزارش رصد روز ، درخواست عجیب امیر تتلو از سحر قریشی موضوعی است که علاوه بر تعجب بسیاری از کاربران در فضای مجازی سب ایجاد شائبه هایی شده که می تواند نتایج متفاوتی را ایجاد کند. بیشتر بخوانید؛  همسر نفیسه روشن سورپرایزش کرد سحر قریشی از ...

به گزارش رصد روز ، درخواست عجیب امیر تتلو از سحر قریشی موضوعی است که علاوه بر تعجب بسیاری از کاربران در فضای مجازی سب ایجاد شائبه هایی شده که می تواند نتایج متفاوتی را ایجاد کند.

همسر نفیسه روشن

سحر قریشی از جمله بازیگران سینمای کشور است که قبلا یکبار ازدواج کرده و امیر تتلو نیز با حاشیه های زیادی که در داخل و خارج از کشور داشته حالا در اتفاقی عجیب سحر قریشی را به عنوان همسر آینده خود معرفی می کند.

شکل و شمایل تتو شده این خواننده رپ در کنار مسائل زیادی که در داخل کشور داشت و همین طور حاشیه های به وجود آمده برای او در خارج از کشور از جمله نقاط ابهام حضور سحر قریشی در کنار اوست زیرا باید دید تصمیم گیران در داخل کشور با چنین شرایظی حاضر به ارائه تصویر سحر قریشی در سینما تلویزیون خواهند بود یا خیر؟

درخواست عجیب امیر تتلو از سحر قریشی

 

امیر تتلو که خود رابطه های عجیب و غریبی را در خارج از کشور تجریه کرده از سحر قریشی خواسته تا حجابش کامل باشد. این اتفاق در شرایطی می افتد که که هنوز آینده رابطه این دو نفر مشخص نیست و نمی توان گفت که چه زمانی شاهد ازدواج آنها خواهیم بود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط