با همت هلدینگ لجستیک گروه انتخاب انجام شد:

دریافت پروانه فعالیت حمل جاده‌ای بزرگ مقیاس هوشمند

مدیر عامل هلدینگ دکا­لجستیک از دریافت پروانه فعالیت بزرگ‌مقیاس هوشمند حمل‌و‌نقل کشوری توسط برند تجاری دکاتَرابر از سازمان راهداری کشور خبر داد.

به گزارش رصد روز،هومن پشنگیان افزود: به منظور افزایش بهره‌وری و تسریع در چرخه حمل کالا و هوشمندسازی این فرآیند، تاکنون مجوز فعالیت ۱۱ شرکت حمل و نقل بزرگ مقیاس هوشمند در بخش حمل ونقل جاده‌ای کشور صادر شده است.

وی افزود: از مهم ترین مزایای شرکت بزرگ مقیاس هوشمند می­توان به بهره بردن از تکنولوژی جدید و سیستم هوشمند، یکپارچه سازی ارگان‌­ها، شبکه‌­ها و وسایل‌­نقلیه، بالابردن سطح ظرفیت ناوگان از طریق جلوگیری از ترددهای بیش­از حد و اضافی کامیون­‌ها، استفاده حداکثری از پتانسیل بازارگاه­‌های الکترونیکی واینترنتی بار درتمام کشور، استفاده حداکثری از ناوگان مختلف برای حمل و نقل انواع کالا، به حداقل رساندن تراکم و مدیریت بهتر ترافیک، پشتیبانی از وسائل نقلیه امدادی و کنترل حمل و نقل سبک و سنگین اشاره کرد.

مدیر عامل هلدینگ دکا­لجستیک تصریح کرد: شرکت‌­های بزرگ مقیاس هوشمند با هدف حمل و نقل جاده­ای کالا با استفاده از سیستم‌­های هوشمند برای ارتقا و بهره­‌وری ناوگان حمل و نقل تشکیل شده‌اند و پل ارتباطی بین شرکت‌­های حمل و نقل و صاحبان کالا هستند.

به گفته وی، برند تجاری دکا­ترابر با پشتوانه هلدینگ دکا­لجستیک گروه انتخاب و با سرمایه گذاری بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان در زمینه خرید کامیون‌های ملکی موفق به اخذ این پروانه شده و با فعالیت خود مشکلات عدیده حمل و‌نقل تخصصی محصولات لوازم خانگی را مدیریت خواهد کرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط