در خودروسازی کارمانیا چه خبر است؟ + سند

در شرایطی که وضعیت بد مالی روی این شرکت سایه انداخته مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره آن در شرکتی دیگر که زمینه فعالیت آن به شدت با یک شرکت خودروسازی متفاوت است مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، شرکت خودروسازی کارمانیا که حسین سرمد را به عنوان مدیرعامل خود دارد در بررسیهای جدید مالی از وضعیت خوبی برخوردار نیست. محسن برازوان رئیس هیئت مدیره این شرکت خودروسازی است که نائب رئیسی آن را محسن علامیر در اختیار دارد.

طبق نظر  حسابرس ، بدهی های جاری شرکت خودروسازی کارمانیا ۲.۴۴۱ میلیارد ریال بیشتر از دارایی های جاری این شرکت است و با توجه به اینکه زیان انباشته این شرکت خودروسازی بیشتر از سرمایه ثبت شده آن است مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت شده. اما در شرایطی که وضعیت بد مالی روی این شرکت سایه انداخته مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره آن در شرکتی دیگر که زمینه فعالیت آن به شدت با یک شرکت خودروسازی متفاوت است مشغول به فعالیت هستند.

شرکت خودروسازی کارمانیا

محسن برازوان و حسین سرمد رئیس هیئت هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت در شرکت خدمات مسافرت مسافرت هوایی و جهانگردی آدونیس به ترتیب رئیس هیئت مدیره و نائب رئیس هیئت مدیره هستند.

 

شرکت خودروسازی کارمانیا

البته محسن علامیر هم در کارگزاری آفتاب درخشان خاورمیانه عضو هیئت مدیره است. سؤالی که مطرح می شود این است که با توجه به شرایط پیش روی این شرکت ، فعالیت در شرکتهای دیگر چه توجیهی می تواند داشته باشد؟

 

شرکت خودروسازی کارمانیا

بیشتر بخوانید:

فعالیت همزمان مدیرعامل گروه بهمن در دو شرکت دیگر + سند

کاهش ۲۲۰ درصدی درآمدهای عملیاتی شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان + سند

افزایش ۲۲۴ تا ۲.۶۱۸ درصدی نرخ فروش لنت ترمز ایران + سند

دی گرانترین و وتجارت ارزانترین نماد گروه بانکی

سرمایه گذاری ۱۸۴ میلیارد ریالی بیمه میهن در املاک + سند

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط