در روزهای تعطیل کرونایی هیچ اختلالی در زنجیره عرضه برق نداشته‌ایم

سخنگوی صنعت برق از تداوم فعالیت و خدمت‌سانی به مردم توسط صنعت برق در شرایط کرونا و حتی روزهای تعطیل خبر داد و گفت: به‌جز گروه‌های عملیاتی که به‌ویژه در هنگام تغییرات جوی در آمادگی کامل قرار دارند، نیروهای فنی در نیروگاه‌ها به‌منظور حفظ تو...

به گزارش رصد روز ، “مصطفی رجبی مشهدی” اظهار داشت: پرسنل صنعت برق به منظور تامین نیاز مردم به برق که جزو نیازهای ضروری محسوب می‌شود و به‌ویژه برای بیماران کرونایی که نیازمند استفاده از دستگاه‌های اکسیژن ساز هستند، حیاتی است، به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

رجبی مشهدی ادامه داد: در حال حاضر همکاران ما در نیروگاه‌ها، بهره برداری از خطوط و پست‌های فشار قوی و شرکت‌های توزیع به عنوان پیشانی صنعت برق، در حال فعالیت هستند تا خدمت‌رسانی به مردم لحظه‌ای با وقفه مواجه نشود.

وی تاکید کرد: تاکنون هیچ اختلالی به دلیل شیوع کرونا در زنجیره عرضه برق  شامل تأمین تجهیزات صنعت برق و سوخت مورد نیاز نیروگاه‌ها، اجرای پروژه‌های احداث، نگهداری و تعمیرات، پایداری شبکه تولید، انتقال و توزیع برق رخ نداده است.

به گفته سخنگوی صنعت برق، هموطنان می‌توانند برای رفع مشکلات احتمالی در شبکه، در تمام ساعات شبانه‌روز از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱ و یا اپلیکیشن برق من اقدام کنند.

 

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

ایلنا

مطالب مرتبط

آخرین اخبار