دستگیری زوج قاچاقچی در سفر خانوادگی با ۶۲ کیلو تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری زوج قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۶۲ کیلو تریاک خبر داد.

به گزارش رصد روز ، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند درباره جزییات دستگیری این دو نفر اظهار کرد: چندی پیش طی گزارشات مردمی ورصدهای اطلاعاتی انجام شده مشخص شد که یکی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارد مقداری مواد مخدر از استان های جنوبی کشور خریداری کرده و به شهر تهران منتقل کند.

وی ادامه داد: در همین راستا رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و ماموران پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اقدامات لازم جهت دستگیری این دو تن را آغاز کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: طی تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، متهم با همکاری همسرش تحت پوشش فرت خانوادگی، با استفاده یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس محموله مواد مخدر را تهیه کرده و پس از گذشتن از شهر سیرجان به شهرتهران منتقل خواهد کرد.

 

سرهنگ حسنوند به تکمیل شدن رصد های اطلاعات و تحقیقات پلیسی اشاره کرد و گفت: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان اخذ شد بر همین اساس تیمی از ماموران پایگاه سوم به شهرستان “جیرفت” اعزام شدند.

 

وی با بیان اینکه برای دستگیری این افراد محورهای مواصلاتی به شهرستان جیرفت با همکاری مشترک پلیس شهرستان جیرفت کنترل شد اظهار کرد: خودروی متهمان شناسایی و ماموران اعزامی در عملیاتی مشترک خودروی سواری متهمان را متوقف کرده و این زوج قاچاقچی را دستگیر کردند.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، افزود: پس از دستگیری این زوج در بازرسی از خودرو آن ها ۶۲ کیلو تریاک کشف شد. متهمان به مقر پلیس منتقل شده و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

 

 

 

 

 

ایسنا

مطالب مرتبط

آخرین اخبار