راه حل موضوعات فعلی تغییر دولت است

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه هرچه که ما دولت به فکر مردم را توصیه کنیم باز هم جا دارد بیان کرد: تأکید روی این موضوع رسیدن به نتیجه مطلوب را نزدیک تر می کند اما گویی دولت فعلی علاقه ای به کنار رفتن ندارد و قصد دارد روند فعلی را ادامه ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در خصوص اوضاع اقتصادی حاکم بر کشور مسائل زیادی از موثر نبودن برخوردهای قانونی تا خلاءهای موجود در لایه های مدیریتی اما مهمترین ضعف دولت در زمینه اقتصادی پس از گذشت هفت سال نشناختن فرصت‌هایی که می‌توانست انرژی موجود در بازار ارز و سکه و مسکن را به طرف آن هدایت کند.تعلل دولت در به کارگیری ظرفیت‌های موجود در بخش‌های عمرانی که باعث معطل ماندن پروژه‌های بزرگ شده از جمله دلایل عقب ماندگی در حوزه اقتصادی است با این شرایط باید دید آیا وقت آن رسیده که مجلس در این زمینه دست به استیضاح برخی از وزرا بزند یا خیر؟ فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس در این باره به خبرنگار رصد روز گفت: به عقیده من اینها راه حل نیست راه حل موضوعات فعلی تغییر دولت است دولت فعلی کاهش کارهای جدی قوی و موثر را ندارد سیاست‌های دولت تنها فشار بر مردم را افزایش داده.

فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: ما در وزارتخانه‌های مانند نیرو افزایش هایی را در فیشها شاهد هستیم که بعضا منشأ قانونی دارد ولی نحوه محاسبه آنها به نوعی است که چندین برابر می شود. عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه هرچه که ما دولت به فکر مردم را توصیه کنیم باز هم جا دارد بیان کرد: تأکید روی این موضوع رسیدن به نتیجه مطلوب را نزدیک تر می کند اما گویی دولت فعلی علاقه ای به کنار رفتن ندارد و قصد دارد روند فعلی را ادامه دهد که با این وجود مشخص نیست که ما به نتیجه خواهیم رسید یا خیر؟

این نماینده مجلس در خصوص وجود رانت در کشور گفت: وجود رانت بیش از آنکه به قوانین و مقررات مربوط باشد به مدیریت ها مربوط است این موضوع را می‌توان در قوه قضاییه پیگیری کرد که با تغییر یک نفر در راس قوه مسیر کاملاً جدید و سالم در چند ماه شروع شده و احساس عموم با احساس چند سال قبل متفاوت است نفرات همان نفراتی هستند اما مدیریت حاکم بر آنها تغییر کرده در قوه مجریه هم اگر دولت مخالف رانتی سر کار باشد شاید این اتفاقات نخواهیم بود.

مطالب مرتبط