راه رفاه، طرحی برای لبخند رضایت مشتریان

مشتریان این بانک با عضویت در باشگاه مشتریان بانک رفاه و پیوستن به فعالان " طرح راه رفاه " می­توانند از مزایای بیشمار آن بهره مند شوند. عضویت در این باشگاه نیز بسیار ساده و آسان است.

به گزارش اختصاصی رصد روز، ایجاد وفاداری در بین مشتریان یکی از مهم ترین وظایف مدیریتی برای ارتباط ماندگار با یک سازمان و مجموعه است. در واقع شکل گیری چنین ارتباطی باعث ثأثیر مستقیم ثانویه برای بخش های مختلف است. در کشور ما  بستر مناسبی برای چنین ساز و کاری کمتر دیده می شود و تعاملات فرد و سازمان بیشتر یکسویه و صرفاً براساس وظایف سازمانی رقم می خورد. این در حالیست که بخشی از روند مدیریتی به استحکام روابط فرد و سازمان ارتباط دارد. در بسیاری از منابع، ایجاد وفاداری در بین مشتریان را اصلی ترین روش بازاریابی مبتنی بر رفتار و تأثیرات سازمانی معرفی می کنند و مهم ترین موضوعی است که سازمان ها را از حالت انفعال به حالت ارتباط مؤثر می برد.

یکی از مهم ترین شیوه های به وجود آوردن وفاداری در مشتریان با استفاده از فناوری اطلاعات، ایجاد باشگاه مشتریان است که تا کنون برخی از بانک ها از جمله بانک رفاه کارگران این باشگاه را ایجا کرده اند. باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران در راستای خط مشی و اهداف این بانک، تقویت روابط متقابل،بهبود خدمات و در نهایت، افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، شروع به کار کرده است.

بنابراین، در همین راستا بانکداری اختصاصی بانک رفاه کارگران به منظور افزایش سطح خدمات به ویژه در حوزه خدمات الکترونیک و بهره مندی یکسان همه مشتریان از طرح های تشویقی تا کنون بارها طرح های مختلفی را ارائه کرده است. جدیدترین طرح این باشگاه با نام طرح “راه رفاه” در حال اجرا است.

مشتریان این بانک با عضویت در باشگاه مشتریان بانک رفاه و پیوستن به فعالان ” طرح راه رفاه ” می­توانند از مزایای بیشمار آن بهره مند شوند. عضویت در این باشگاه نیز بسیار ساده و آسان است.

تمامی مشتریان حقیقی دارنده حساب در بانک رفاه کارگران، پس از تعریف شماره تلفن همراه و فعال سازی اینترنت و موبایل بانک در شعب بانک، می توانند از طریق وارد کردن کد ملی و تأیید شماره موبایل در سایت باشگاه، وارد حساب کاربری خود شوند.

راه رفاه

 

در طرح “راه رفاه” انجام عملیات بانکی به صورت غیر حضوری، از طریق خودپرداز، اینترنت بانک، موبایل بانک، اپلیکیشن همراه کارت رفاه و پرتال بانک مشمول امتیاز است. در هر دوره، قرعه کشی این طرح بر اساس امتیازهای کسب شده توسط مشتری انجام می شود، جوایز متنوعی نیز شامل کمک هزینه خرید لوازم منزل هر یک به مبلغ ۵۰ میلیون ریال، کمک هزینه سفر هر یک به مبلغ ۲۵ میلیون ریال، کمک هزینه خرید لوازم ورزشی هر یک به مبلغ ۱۰ میلیون ریال و کمک هزینه چکاپ پزشکی هر یک به مبلغ ۵ میلیون ریال در نظر گرفته شده است که به برندگان خوش شانس اهداء می شود.

علاوه بر طرح راه رفاه، باشگاه مشتریان این بانک با همکاری شرکت­های معتبر و فعال در صنایع مختلف اقدام به ارائه تخفیفات نقدی خرید به ویژه خرید آنلاین برای اعضاء کرده است و اعضای می توانند با مراجعه به سایت باشگاه مشتریان و ورود به منوی تخفیفات از شرکت­های طرف همکاری و میزان تخفیف هر یک اطلاع یافته و با خرید از این شرکت ها، از مزایای عضویت در این باشگاه بهره مند شوند.

ایجاد جذابیت، کاربری راحت، بهره مندی از امتیازات ویژه و تخفیفات، انجام عملیات بانکی غیرحضوری و برخورداری از دریافت کمک هزینه های مختلف به ویژه در حوزه خرید لوازم خانگی و چکاپ های پزشکی همگی از مزایایی هستند که با عضویت در باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران می توان از آن ها  بهره مند شد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار