رشد سهم بازار لوازم خانگی پاکشوما از نگاه نشریه وال استریت ژورنال

نشریه وال استریت ژورنال در تازه ترین گزارش اقتصادی خود به رشد سهم بازار لوازم خانگی پاکشوما در بازار لوازم خانگی ایران اشاره کرده است.

به گزارش رصد روز ، پس از ممنوعیت واردات لوازم خانگی خارجی به بازار ایران، شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی فرصت مناسبی داشتند تا جای خالی برندهای خارجی به ویژه سهم بازار سامسونگ و ال جی را به خود اختصاص دهند. حال نشریه معتبر وال استریت ژورنال در آخرین گزارش اقتصادی خود از رشد سهم بازار لوازم خانگی پاکشوما خبر داده است که نشان می دهد برنامه ریز دقیق در حوزه تولید محصول، بازاریابی و فروش، تبلیغات هدفمند و همچنین رفتار منطقی و اصولی در حوزه رسانه تا چه اندازه می تواند در توسعه و رشد یک برند ایرانی موثر باشد.

 

سهم بازار لوازم خانگی پاکشوما افزایش یافته است

سهم بازار لوازم خانگی پاکشوما

نشریه وال استریت ژورنال در تازه ترین گزارش اقتصادی خود به رشد سهم بازار لوازم خانگی پاکشوما در بازار لوازم خانگی ایران اشاره کرده است. وال استریت ژورنال در این گزارش با بررسی بازار لوازم خانگی ایران در نبود برندهای کره ای سامسونگ و ال جی آورده است که برند لوازم خانگی ایرانی پاکشوما در نبود غول های تکنولوژی کره ای توانسته با تولید محصولات جدید و به روز، سهم بازار خود را طی دو سال گذشته با رشد چشمگیری همراه کند.

 

بازار لوازم خانگی پاکشوما

بررسی های وال استریت ژورنال نشان می دهد که شرکت سازنده لوازم خانگی ایرانی پاکشوما از نبود رقبای کره ای سامسونگ و ال جی به خوبی استفاده کرده و توانسته سهم بازار خود را افزایش دهد.

 

ماشین ظرفشویی پاکشوما

تولید ماشین ظرفشویی پاکشوما یکی از مهمترین دست آوردهای این برند تولیدکننده ایرانی است چراکه خط تولید ماشین ظرفشویی پاکشوما اولین خط تولید ماشین ظرفشویی در ایران است و تا پیش از این، ماشین ظرفشویی یکی از محصولات وارداتی بوده و هیچ یک از برندهای ایرانی تا پیش از این اقدام به تولید این محصول نکرده بودند.

 

بازار لوازم خانگی پاکشوما

مهرداد نیکزاد؛ مدیر ارشد بازاریابی لوازم خانگی پاکشوما در همین رابطه گفته است : طی دو سال گذشته که شرکت های خارجی بازار ایران را ترک کردند، فرصت خوبی برای برندهای تولیدکننده ایرانی بود تا در شرایطی برابر نشان دهند که می توانند جای خالی رقبای کره ای را پر کنند.

 

مهرداد نیکزاد

لوازم خانگی پاکشوما توانست طی این دو سال با برنامه ریزی دقیق و هدف گذاری برای کسب سهم بازار بیشتر در فروش ماشین ظرفشویی پاکشوما ۴۰ درصد و در فروش ماشین لباسشویی پاکشوما ۵۵ درصد رشد داشته باشد.

 

حمایت از تولیدکنندگان با کیفیت ایرانی باعث خواهد شد تا پتانسیل های تولید ملی به خوبی نمایانگر شود. لوازم خانگی پاکشوما طی دوسال گذشته با افزایش رشد تولید و فروش محصولات جدید خود نشان داد که تولید محصول با کیفیت می تواند باعث حلب رضایت مشتری داخلی شود.

 

لوازم خانگی پاکشوما ساخت کجاست؟

کسب اعتماد خریداران لوازم خانگی در بازار ایران آن هم در شرایطی که سال ها سهم عمده ای از بازار لوازم خانگی در اختیار غول های تکنولوژی کره ای بود، کار بسیار دشواری است. تحریم ها اگرچه شرایط اقتصادی کشور را دچار چالش های جدی کرده اما در همین شرایط سخت پاکشوما با راه اندازی اولین خط تولید ماشین ظرفشویی در ایران نشان داد که می توان در تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

 

ماشین لباسشویی پاکشوما

افزایش تولید برند پاکشوما طی دو سال گذشته باعث شده تا بیش از ۶۰۰ نیروی کار به خانواده گروه صنعتی پاکشوما اضافه شود.توجه به این نکته ضروریست که این حجم از ایجاد اشتغال در ظالمانه ترین تحریم های غرب علیه ایران صورت گرفته است.

 

اعتماد خریدار ایرانی به کالای با کیفیت داخلی ثمره حمایت تمام قد از تولید ملی با کیفیت است در نتیجه انتظار می رود تمامی نهادهای دولتی و در راس آن وزارت صنعت، معدن و تجارت شرایط لازم برای ادامه روند تولید لوازم خانگی در کشور را فراهم آورند.

تولید ماشین ظرفشویی پاکشوما نشان از توان داخلی است

در شرایطی که آمارهای وزارت صنعت خبر از افزایش تولید محصولات داخلی در کشور را می دهد با این حال بخش تولید لوازم خانگی در ایران همواره درگیر تامین مواد اولیه و ارز مورد نیاز برای واردات بخشی از مواد اولیه است.

 

انتظار به جایی است که مسئولین مرتبط در تمامی بخش های دولتی تمام توان خودرا به کار گیرند تا شرایط تولید برای تولیدکنندگان داخلی در همه بخش های صنعتی کشور سهل و آسان شود. قدم بعدی برای افزایش کیفیت تولیدات لوازم خانگی داخلی، حضور در بازارهای صادراتی و رقابت در سطح منطقه است

 

 

منبع:ال کا ایران

مطالب مرتبط

آخرین اخبار