رضا صادقی از دست چه کسی عصبانی است؟+ عکس

به گزارش رصد روز، رضا صادقی به توصیه امین تارخ به تهران رفت و سال ۱۳۷۱ در ۱۳ سالگی اولین آهنگ خود بنام راز عشق را منتشر کرد و یکسال بعد آلبوم غیر رسمی به همین نام را ارائه می کند و بعد از آن همکاری خود را با گروه هنری کیمیا آغاز کرد. او ب...

به گزارش رصد روز، رضا صادقی به توصیه امین تارخ به تهران رفت و سال ۱۳۷۱ در ۱۳ سالگی اولین آهنگ خود بنام راز عشق را منتشر کرد و یکسال بعد آلبوم غیر رسمی به همین نام را ارائه می کند و بعد از آن همکاری خود را با گروه هنری کیمیا آغاز کرد. او بعد از ۱۰ سال فعالیت حرفه ای در نهایت سال ۱۳۸۲ با آلبوم رسمی مشکی رنگ عشقه و ترانه ای با همین نام سر زبان ها می افت او سپس سال ۸۵ با آلبوم وایسا دنیا به اوج شهرت رسید. رضا صادقی در یکی از سفرهای کنسرتی خود به آلمان با همسرش آشنا شد که این رابطه در نهایت ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ وقتی ۳۲ ساله بود به ازدواج منتهی شد.

رضا صادقی ۱۴ ساله بود که راز عشق را خواند و از همان زمان به شکل جدی خوانندگی را آغاز کرد و ۱۰ سال بعد با خواندن قطعه مشکی رنگ عشقه به شهرت وصف ناپذیری دست یافت. او آخرین بار هم دو سال قبل، آلبوم حواست به من باشه را منتشر کرد و سپس تور جهانی کنسرت هایش را آغاز کرد. اما او چند ماهی است که دست از کار کشیده و گفته است که فعلا میلی به کار کردن ندارد.

اکنون هم یک استوری جنجال برانگیز منتشر کرده و گفته که یک سری از آدم ها را نمی بخشد. او در این یادداشت اشاره کرده است که آن هایی که او را عمیقا غمگین کرده اند، هیچ وقت نخواهد بخشید.

رضا صادقی

 

مطالب مرتبط