روابط عمومی وزارت کار علیه وزارت کار + اسناد

به گزارش اختصاصی رصد روز ، گزینش و انتصاب مدیران غیرتخصصی در پست های تخصصی همچنان در سازمانهای کشور قربانی می گیرد. متاستاز این غده سرطانی حالا فقط در سطوح مدیران میانی در سازمانهای زیر مجموعه نیست بلکه کافیست سری به برخی وزارتخانه ها بزن...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، گزینش و انتصاب مدیران غیرتخصصی در پست های تخصصی همچنان در سازمانهای کشور قربانی می گیرد. متاستاز این غده سرطانی حالا فقط در سطوح مدیران میانی در سازمانهای زیر مجموعه نیست بلکه کافیست سری به برخی وزارتخانه ها بزنیم تا متوجه شویم این مسئله وزاتخانه های مهم کشور از جمله وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را درگیر کرده است.

مسئله جالب اینجاست که طبق دستورالعمل های این وزارتخانه یکی از پارامترهای ارتقاء جایگاه شغلی تطبیق مدرک تحصیلی با شرایط احراز شغل است در حالیکه یک جستجوی ساده نشان میدهد که روابط عمومی وزارت کار که نبض اطلاع رسانی و تعامل با دنیای بیرون این وزارتخانه است دهن کجی آشکار به قوانین آن است.

فرآیند ارتقا پست در وزارت کار

سید مرتضی موتورچی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت کار با مدرک فوق لیسانس علوم سیاسی این کرسی را در اختیار دارد این در حالیست که از بین دانش آموختگان دانشگاهی رشته ارتباطات انتخابهای زیادی وجود داشت که می شد از آن بهره برد.

سید مرتضی موتورچی رئیس مرکز روابط عمومی وزارت کار

از وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به عنوان قلب تپنده اشتغال در کشور انتظار می رود که در گزینش مدیران دقت بیشتری کند تا فضای یأس و سرخوردگی از این بیشتر در بین قشر تحصیلکرده کشور حاکم نشود.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط