روایت یک خبرگزاری از ششمین شبِ اعتراضات

به گزارش رصد روز، یک خبرگزاری در گزارشی به آخرین وضعیت معابر تهران، همزمان برگزاری تجمعات اعتراضی در پی ماجرای فوت مهسا امینی، دختر ۲۲ ساله سقزی پرداخته است. در این گزارش آمده: در پی برخی فراخوان‌ها برای تجمعات امشب در میدان ولیعصر و خیاب...

به گزارش رصد روز، یک خبرگزاری در گزارشی به آخرین وضعیت معابر تهران، همزمان برگزاری تجمعات اعتراضی در پی ماجرای فوت مهسا امینی، دختر ۲۲ ساله سقزی پرداخته است.

روایت یک خبرگزاری از ششمین شبِ اعتراضات

در این گزارش آمده:

در پی برخی فراخوان‌ها برای تجمعات امشب در میدان ولیعصر و خیابان‌های اطراف آن،‌ بنا به مشاهدات خبرنگار ما تردد در این معابر عادی است و تنها حضور نیروهای انتظامی در این محدوده مشاهده می‌شود.

هر از گاهی هم گروه های ۱۰_ ۱۵ نفره دیده می‌شود که با ورود پلیس از صحنه خارج می‌شوند.

شرایط خیابان‌ها کاملا عادی و خبری از تجمع در محدوده میدان ولیعصر، چهار راه ولیعصر و بلوار کشاورز نیست.

شرایط در میدان ولیعصر کاملا عادی است، ماموران در چهار گوشه میدان حضور داشته و هیچ اثری از تجمع و شعار نیست. تردد عابران و خودروها به صورت عادی در حال انجام است. مأموران انتظامی از هرگونه توقف و تجمع مشکوک جلوگیری می‌کنند.

تقاطع خیابان فلسطین و کشاورز حدود صد نفر در حالی دست می‌زدند و شعار می‌دادند، قصد داشتند به سمت میدان ولیعصر حرکت کنند. پلیس با شلیک گاز اشک‌آور این افراد را متفرق کرد و همزمان تعدادی از معترضین توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.‌

حدود ۲۰ تا ۳۰ نفر در میدان ولیعصر و بلوار کشاورز حضور داشتند که با دخالت پلیس متفرق و تعدادی هم دستگیر شدند.

درضلع جنوبی میدان، با شلیک سه گاز اشک‌آور جمعیت محدود را متفرق کرده و نیروهای امنیتی نیز افراد مشکوک که در پیاده‌رو توقف کردند را متفرق و ۴ نفر را دستگیر کرد.

در منطقه پیروزی حدود ۴۰ تا ۵۰ نفر در حال شعار دادن بودند که پلیس با شلیک گاز اشک‌آور آن‌ها را متفرق کرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار