رویداد انتخاب‌وی، بستری برای انتقال تجربیات مدیریتی در گروه انتخاب الکترونیک

دومین رویداد «انتخاب‌وی» با رویکرد انتقال تجربه، موفقیت‌ها و چالش‌های سرمایه‌های انسانی گروه انتخاب الکترونیک، ۱۶ آبان‌ماه سال۱۴۰۲ در سالن همایش های سیتی سنتر اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش رصد روز،مدیر ارشد تیم برند گروه انتخاب الکترونیک با اعلام این خبر گفت: رویداد «انتخاب‌وی» بستری برای انتقال تجربیات عملی مدیران و کارشناسان گروه انتخاب الکترونیک به عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی کشور به فارغ التحصیلان و جوانان نخبه خواهد بود که سخنرانانِ آن تجربه، مهارت، پروژه‌ها و نتایج عملکرد خود را روایت خواهند کرد.

عادل دهدشتی تصریح کرد: هدف از برگزاری این رویداد، تقویت ارتباط جوانان مستعد، فارغ‌التحصیل و یا فعالان کسب و کار با گروه انتخاب الکترونیک و به اشتراک‌گذاری دانش و تجربیات کاربردی در ابعاد مختلف بازاریابی، برند، فروش، نوآوری و … است که شاید به صورت عادی امکان اشتراک گذاری آن محدود باشد.

وی افزود: در این دوره از رویداد انتخاب وی، پنج نفر از مدیران حوزه بازاریابی و برند گروه انتخاب الکترونیک شامل علیرضا علیخانی معاون (بازاریابی گروه انتخاب)، محمد رزاقی (مدیرکنترل عملیات فروش، بازاریابی و خدمات گروه انتخاب)، عادل دهدشتی (مدیر ارشد برند سازمانی گروه انتخاب)، Sandeep Tewari (مشاور ارشد بازاریابی گروه انتخاب) و سمیرا طوفانی‌، (مدیر ارشد طراحی تجربه گروه انتخاب) در سالن همایش های سیتی سنتر اصفهان به سخنرانی می پردازند.

مدیر ارشد تیم برند گروه انتخاب الکترونیک گفت: علاقه مندان به ثبت نام در این رویداد می توانند به درگاه www.Entekhabelectronic.ir مراجعه کنند، درگاه پخش آنلاین رویداد در صفحه رسمی اینستاگرام و آپاراتِ گروه انتخاب الکترونیک است.

گفتنی است دوره های آتی این رویداد در حوزه انتقال تجربیات حوزه­های استراتژی، سرمایه‌­های انسانی و نوآوری خواهد بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط