زائران اربعین حسینی فرایند ثبت نام در سماح را تکمیل کنند

ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) از متقاضیان سفر زیارتی اربعین درخواست کرد هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل ثبت نام در سامانه سماح اقدام کنند.

به گزارش رصد روز، ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) از متقاضیان سفر زیارتی اربعین درخواست کرد هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل ثبت نام در سامانه سماح اقدام کنند.

 متن ششمین اطلاعیه ستاد مرکزی اربعین حسینی به شرح زیر است:

انا من حسین

بسمه تعالی

به اطلاع ملت عزیز و محبان اهل بیت علیهم السلام و تمامی متقاضیان سفر اربعین حسینی (ع) می رساند ؛

۱. از آنجا که پیش‌بینی خدمات مناسب رفاهی ، حمل و نقلی و بیمه‌ای برای زوار اربعین مستلزم تکمیل فرایند ثبت‌نام در تمهید این خدمات خواهد بود ، لذا تصریح می شود تکمیل و نهایی کردن فرآیند ثبت نام برای تمامی متقاضیان شرکت در راهپیمایی اربعین سال جاری ضرورت دارد و پیش ثبت نام های قبلی به منزله ثبت نام نهایی تلقی نخواهد شد .
از این رو،  بایسته است تمامی افرادی که قبلاً پیش ثبت نام کرده یا متقاضی شرکت در مراسم اربعین سال جاری می‌باشند با مراجعه به سامانه سماح نسبت به تکمیل و نهایی کردن ثبت نام خود در اسرع وقت اقدام کنند . بدیهی است هرگونه ویرایش اطلاعات در این مرحله قابل اعمال خواهد بود .

۲. با عنایت به حذف ویزا برای سفر زیارتی اربعین، ثبت نام در سامانه سماح برای تمامی زوار اربعین الزامی است و در حکم روادید تلقی می شود و هنگام خروج از مرز مورد کنترل قرار خواهد گرفت .

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار