زلنسکی: اوکراین به ناتو نخواهد پیوست

بامداد پنجشنبه ۵ اسفند، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه پس از هفته‌ها گمانه زنی، بالاخره فرمان حمله نظامی همه جانبه به اوکراین را صادر کرد. بر اساس تازه‌ترین آماری که روز دوشنبه توسط کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل منتشر شد، بیش از ۲....

به گزارش رصد روز، بامداد پنجشنبه ۵ اسفند، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه پس از هفته‌ها گمانه زنی، بالاخره فرمان حمله نظامی همه جانبه به اوکراین را صادر کرد. بر اساس تازه‌ترین آماری که روز دوشنبه توسط کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل منتشر شد، بیش از ۲.۸ میلیون نفر از زمان آغاز تهاجم روسیه در ۲۴ فوریه از اوکراین فرار کرده‌اند.

روز گذشته یک مقام ارشد اوکراینی گفت تا کنون نزدیک به ۱۵۰ هزار نفر توانسته‌اند مناطق تحت بمباران را از طریق کریدورهای بشردوستانه ترک کنند.

بر اساس تازه‌ترین آماری که روز دوشنبه توسط کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل منتشر شد، بیش از ۲.۸ میلیون نفر از زمان آغاز تهاجم روسیه در ۲۴ فوریه از اوکراین فرار کرده‌اند.

همچنین میخاییلو پودولیاک، مشاور رییس‌جمهوری اوکراین در توییتر اعلام کرد که مذاکرات میان روسیه و اوکراین وارد یک “توقف فنی” شده است. هدف از این توقف “کار بیشتر در کارگرو‌ه‌ها برای روشن ساختن تعریف یکایک مفاهیم است”.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار