زمان عرضه دوم و سوم در سامانه فروش خودرو‌های وارداتی مشخص شد

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: عرضه‌های دوم و سوم خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه با تویوتا، کیا، هیوندای و بعضی خودرو‌های چینی از این هفته استارت می‌خورد.

به گزارش رصد روز، مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت درباره آخرین خبر‌ها از عرضه محصولات وارد شده گفت: عرضه خودرو‌ها در حال انجام است، امروز شرکت‌هایی که خودرو موجود دارند در حال عرضه در سامانه هستند و ما افراد ثبت‌نام شده را به این شرکت‌ها و شرکت‌هایی که خودرو‌های خریداری شده آن‌ها روی آب است، معرفی می‌کنیم تا یا خودرو دریافت کنند یا برای خودرو‌های روی آب در لیست انتظار قرار گیرند. نوبت دوم عرضه این هفته انجام می‌شود و هفته آینده نیز عرضه سوم را خواهیم داشت.
وی در پاسخ به این پرسش که کدام برند‌ها در نوبت عرضه هستند؟ عنوان کرد: الان جزئیات زیادی نمی‌توان اعلام کرد، چون ممکن است از خودرویی نام ببریم، اما به لیست عرضه نرسد، ولی آنچه مشخص است این است که تویوتا، کیا، هیوندای و برخی از خودرو‌های چینی که در عرضه اول نبودند را در عرضه دوم و سوم خواهیم داشت.

ضیغمی در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت محصولات عرضه دوم و سوم مشخص شده است؟ متذکر شد: قیمت خودرو‌هایی که پرونده آن‌ها به شورای رقابت ارسال شده در دست بررسی است. از خودرو‌های نوبت اول عرضه، قیمت زوتی قطعی شده و شورای رقابت هم آن را تایید کرده، قیمت قطعی چند خودرو دیگر هم با تایید شورای رقابت به زودی اعلام می‌شود. اما خودرو‌هایی که این هفته عرضه می‌شوند با قیمت علی‌الحساب در سامانه بارگذاری می‌شوند تا قیمت آن‌ها توسط سازمان حمایت و شورای رقابت قطعی و اعلام شود.

منبع: همشهری آنلاین

مطالب مرتبط

آخرین اخبار