زمان واریز سود نقدی سهامداران فولاد خوزستان اعلام شد

سهامداران حقیقی نماد بورسی فخوز (فولاد خوزستان)، از تاریخ ۲۰ مرداد می‌توانند از طریق سامانه سجام سود نقدی سال مالی ۹۹ خود را دریافت کنند.

به گزارش رصد روز، مجمع عادی سالیانه نماد فخوز (شرکت فولاد خوزستان) در روز چهارشنبه مورخ ۶ تیر ماه ۱۴۰۰ ساعت ۹ صبح، به آدرس اهواز – کیلومتر ۱۰ جاده اهواز بندر امام خمینی (ره) -شرکت فولاد خوزستان برگزار می‌شود.

سهامدارانی که در تاریخ مجمع سهامدار این شرکت باشند؛ طبق اطلاعیه ذیل که امروز ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ منتشر شده، سود نقدی خود را دریافت خواهند کرد.

۱- سهامداران حقیقی دارای کد سجام: سود سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند، از تاریخ ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۰ به بعد از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، به شماره حساب بانکی معرفی شده در سامانه سجام واریز می‌شود. توصیه می‌شود، سهامدارانی که تاکنون در سامانه سجام ثبت نام نکرده‌اند؛ نسبت به ثبت‌نام در سامانه فوق اقدام کنند.

۲- سهامداران حقیقی غیر سجامی و دارندگان مطالبات سنواتی سهامدارانی که در سامانه سجام ثبت‌نام نکرده‌‎اند یا سهامدارانی که سود مصوب مجمع سنوات گذشته را دریافت نکرده‌اند: این افراد می‌توانند از تاریخ۲۰ مهر ۱۴۰۰ به بعد با مراجعه حضوری به هر یک از شعب بانک تجارت در سراسر کشور و با ارائه کارت ملی و اعلام کد بورسی، نسبت به دریافت سود خود اقدام کنند.

٣- سهامداران حقوقی مساوی و کمتر ۵۰ میلیون سهم: سود این افراد از تاریخ ۲۰ مهر ۱۴۰۰ به بعد از طریق بانک تجارت پرداخت می‌شود.

۴-  سهامداران حقوقی بیشتر از ۵۰ میلیون سهم: سود این افراد بر اساس مفاد ماده ۲۴۰ اصلاحیه قانون تجارت از تاریخ ۲۰ مهر ۱۴۰۰ با هماهنگی قبلی به حساب اعلام شده از سوی سهامداران مذکور واریز خواهد شد.

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 باشگاه خبرنگاران جوان

 

مطالب مرتبط