زمان و مکان دقیق برگزاری مراسم تحلیف رئیسی اعلام شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، مراسم تحلیف سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور دولت سیزدهم ساعت ۱۷ روز ۱۴ مرداد در صحن علنی برگزار می‌شود.

به گزارش رصد روز، رضایی درباره زمان برگزاری مراسم تحلیف گفت: طبق مباحثی که در این جلسه مطرح شد، قرار است مراسم تحلیف رئیس جمهور سیزدهم ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۱۴ مرداد، در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

وی همچنین اعلام کرد: مجلس شورای اسلامی هفته آینده جهت آماده‌سازی مراسم تحلیف جلسه علنی ندارد

ابراهیم رضایی، با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: در این جلسه درباره برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهور سیزدهم بحث و تبادل صورت گرفت و هماهنگی‌های لازم در این باره انجام شد.به گفته عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، مراسم تحلیف سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور دولت سیزدهم ساعت ۱۷ روز ۱۴ مرداد در صحن علنی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: براساس مباحث مطروحه از مقامات و روسای جمهور کشورهای خارجی برای حضور در مراسم تحلیف سیدابراهیم رئیسی دعوت به عمل آمده و بسیاری از آنان اعلام آمادگی کردند که در این مراسم حضور یابند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین تعداد زیادی از مقامات داخلی هم قرار است در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور سیزدهم حضور یابند اما به دلیل شرایط کرونایی قطعا محدودیت‌هایی در تعداد مهمانان مراسم تحلیف رئیسی وجود خواهد داشت.

 

فرودگاه‌های تهران تعطیل می‌شوند

روز گذشته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری،اعلام کرد همزمان با برگزاری مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری در روز ۱۴ مرداد، فرودگاه‌های استان تهران به مدت دو ساعت و نیم تعطیل می‌شوند.

محمد حسن ذیبخش گفت: با توجه به برگزاری مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری در تاریخ ۱۴ مرداد و به منظور رعایت الزامات ایمنی و امنیتی کلیه فرودگاه‌های TMA تهران شامل فرودگاه مهرآباد، امام خمینی، پیام، آزادی و قزوین، از ساعت ۱۶ و ۳۰ تا ۱۹ بسته اعلام می‌شود.

وی افزود: در دستورالعمل صادر شده از کلیه شرکت‌های هواپیمایی خواسته شده تا نسبت به رعایت برنامه‌ریزی پرواز در تاریخ و ساعات مربوطه اقدامات لازم را به عمل آورند.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار