زیان هنگفت یک شرکت بیمه ای به مردم

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در اوضاع و احوالی که حال بازار سرمایه روبراه نیست و بسیاری از مردم ضررهای نجومی را متحمل شده اند بررسی عملکرد برخی از شرکتها ابهامات زیادی را مطرح می کند که در آن سؤالات بی شماری به ذهن متبادر می شود. هرچند که د...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در اوضاع و احوالی که حال بازار سرمایه روبراه نیست و بسیاری از مردم ضررهای نجومی را متحمل شده اند بررسی عملکرد برخی از شرکتها ابهامات زیادی را مطرح می کند که در آن سؤالات بی شماری به ذهن متبادر می شود. هرچند که در وضعیت فعلی بازار سرمایه اکثر نمادها اصلاحات زیادی داشته اند و به گفته برخی از کارشناسان ۷۰ درصد نمادهای بازار پائین تر از ارزش ذاتی خود معامله می شوند اما مسئله ای که باید به آن پاسخ داد اراده جدی برخی شرکتها برای جبران ضررهای وارده به سهامدارانی است که به آنان اعتماد کرده اند.

پولی که از جیب سهامداران بیمه میهن رفت

 

در بررسی شرکتهای فعال بیمه ای در بازار سرمایه مشخص می شود که در بین نمادهای فعال این گروه ، شرکت بیمه میهن با بازدهی منفی ۵۴ درصد طی ۶۰ روز سرمایه سهامدارانش را تقریبا نابود کرده است.

این شرکت بیمه ای که هنوز صورتهای مالی شش ماهه خود را منتشر نمرده براساس آخرین وضعیت مالی مربوط به سه ماهه نخست سال با زیان انباشته ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریالی روبروست . ارزش بازار این شرکت بیمه ای از ۵ هزار و ۲۳۵ میلیارد ریال در ۲۳ مرداد سال جاری با ۶۱ درصد کاهش به ۳ هزار و ۲۳۷ میلیارد ریال در ۱۲ آبان رسیده است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط