سرپرست گروه توسعه ملی در جمع برخی از مدیران تولیدکننده و توزیع کننده مواد غذایی: شرکتهای تابعه «وبانک» در جنگ اقتصادی میدان داری کنند/مدیران متخلف فورا برکنار می‌شوند

[button color=”gray” size=”small” link=”http://” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]دکتر محمد حسین فروزانمهر سرپرست گروه توسعه ملی در دیدار با برخی از مدیران تول...

[button color=”gray” size=”small” link=”http://” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]دکتر محمد حسین فروزانمهر سرپرست گروه توسعه ملی در دیدار با برخی از مدیران تولیدکننده صنایع غذایی تاکید کرد: ما همچنان در جنگ اقتصادی قرار داریم و شرکتهای تابعه گروه توسعه ملی در چنین شرایطی باید با همت مضاعف و کار مضاعف میدان داری کنند تا مشکلات موجود به کمترین حد ممکن برسد.[/button]

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی گروه توسعه ملی، سرپرست گروه توسعه ملی گفت: مدیران گروه توسعه ملی و شرکتهای زیرمجموعه باید رفع مشکلات مردم را یک تکلیف بدانند و از هیچ تلاشی برای رفع موانع تولید دریغ نکنند.

وی با اشاره به اینکه تامین مواد اولیه برای تولید روغن بیش از پیش ضروری است، گفت: با توجه به تغییر و تحولات شرق اروپا و کمبود شدید مواد غذایی در جهان، مساله روغن به یک مشکل جهانی تبدیل شده و تقاضا برای مواد اولیه به شدت افزایش یافته است. از طرفی در چند سال اخیر تقاصای یک میلیون و ۵۰۰ هزار تنی روغن در ایران به دو میلیون تن در سال افزایش پیدا کرده و این شرایط نشان می‌دهد تولید کنندگان ما باید بیش از پیش برای رفع موانع تولید گام بردارند.

دکتر فروزانمهر با اشاره به تجربه هدفمندی یارانه‌ها در کشور گفت: زمانی که اجرای هدفمندی یارانه‌ها در کشور آغاز شد با توجه به تدابیر اتخاذ شده، همگی آمادگی لازم را داشتند و این طرح با کمترین اشکالی به اجرا درآمد و انشالله مردمی‌سازی یارانه‌ها نیز با موفقیت اجرا شود. دکتر فرزین مدیرعامل محترم بانک ملی که خود مسئول اجرای هدفمند شدن یارانه‌ها بودند، تاکید کرده‌اند که تمام شرکت‌های زیر مجموعه بانک، باید برای اجرای صحیح مردمی‌سازی یارانه‌ها و دردسترس بودن کالاهای اساسی و رفع مشکلات احتمالی مردم برای تامین کالاها بسیج شوند.
سرپرست وبانک ادامه داد: شرکتهای زیرمجموعه گروه توسعه ملی می‌توانند با تلاش بیشتر به رفع مشکل کمبود روغن در بازار کمک کنند و از نظام تولید تا نظام توزیع همراه و همیار دولت و ملت باشند. برای رسیدن به این هدف هیچ راهی جز کار مضاعف و تلاش بیشتر وجود ندارد و در صورت مشاهده کوتاهی هر مدیری به سرعت با آن برخورد خواهم کرد. با توجه به شرایط جهانی و همچنین اقدام دولت برای مردمی کردن یارانه، هیچ بهانه‌ای برای کاهش تولید قابل قبول نخواهد بود و مدیران مربوطه موظف هستند گزارش لحظه‌ای اقدامات خود را برای افزایش تولید و توزیع ارائه کنند.

دکتر فروزانمهر در پایان گفت: فرصت خدمت به مردم همیشگی نیست؛ مدیران گروه توسعه ملی و شرکتهای زیرمجموعه باید رفع مشکلات مردم را یک تکلیف بدانند و از هیچ تلاشی برای رفع موانع تولید دریغ نکنند.

بر اساس این گزارش، در این جلسه که دکتر احمدیان، قائم مقام شرکت، دکتر باباگل‌زاده معاون امورشرکتها و دکتر نوروزی معاون اقتصادی و پشتیبانی وبانک و همچنین مدیران شرکتهای تولید کننده و توزیع کننده صنایع بهشهر حضور داشتند آخرین وضعیت تولید روغن و راهکارهای رفع موانع تولید بررسی و قرار شد پیگیری‌های لازم برای رسیدن به اهداف تولید به عمل آید.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار