سندروم صندلی لرزان در بانک دی/ کدام مسئول اقتصادی دولت به دنبال تغییر مجدد اسکندری است ؟!

در حالی که به دنبال برگزاری مجمع عمومی بانک دی، از اوایل آبان ماه امسال، بهمن اسکندری به عنوان مدیرعامل این بانک انتخاب شده، اما یک مسئول اقتصادی در دولت به دنبال تغییر مجدد مدیرعامل این بانک است.

به گزارش رصد روز،  اسکندری طی هفته های اخیر، برنامه مفصلی برای تغییر وضعیت بانک دی طراحی کرده که با خوشحالی خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان بزرگترین سهامداران این بانک همراه شده اما سندروم صندلی لرزان در این بانک، مجددا فعال شده و برخی در خارج از ساختار بنیاد شهید و امور ایثارگران، در حال تصمیم گیری برای تغییر مجدد اسکندری هستند.

این مقام مسئول اقتصادی در دولت که اظهارنظرها و برنامه هایش در ماه های اخیر با اعتراض و تذکرات متعدد مجلس همراه بوده، تلاش می کند با انتقال اسکندری به یک بانک پرحاشیه خصوصی، هم بانک دی و هم بانک جدید را با چالش ها و مشکلات بیشتری مواجه کند.

به نظر می رسد اسکندری که سوابقی از جمله نایب ‌رییس هیئت ‌مدیره بانک ملت را در کارنامه دارد نیز راضی به این تغییر نبوده و ترجیح می دهد برنامه خود برای خروج بانک دی از شرایط حساس فعلی را پیاده کند اما مقابله با زیاده خواهی و دستورات تحکم آمیز این مسئول مهم اقتصادی کابینه نیز به آسانی میسر نیست.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار