سه نماد بیمه ای در بین زیان ده ترین نمادهای یکسال گذشته

به گزارش اختصاصی رصد روز ، وضعیت بازار سرمایه این روزها در اضطراری ترین شرایط قرار دارد در این میان عدم توانایی بازار در جذب پول حقیقی یکی از مهمترین چالشهای بازار است که تنها با اعتمادسازی می توان بر آن غلبه کرد. هرچند عوامل دیگری مانند ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، وضعیت بازار سرمایه این روزها در اضطراری ترین شرایط قرار دارد در این میان عدم توانایی بازار در جذب پول حقیقی یکی از مهمترین چالشهای بازار است که تنها با اعتمادسازی می توان بر آن غلبه کرد. هرچند عوامل دیگری مانند فروش اوراق ، مبهم بودن آینده مذاکرات برجامی ، نوسان بازار ارز بر حال و روز این روزهای بازار نیز اثرگذاری منفی دارد اما مهمترین دلائل ریزش بازار در چند وقت گذشته همین به عقیده بسیاری از کارشناسان همین موارد است. رفتار حقوقی ها در جذب اطمینان و بازگشت اعتماد به بازار سرمایه که در آبان ماه بدترین بازار کشور بود نقش بسیار پر رنگی را ایفا می کند. در بین ۹۶ نمادی که در یکسال گذشته بیشترین زیان را متوجه سهامداران خود کردند نام سه نماد بیمه ای نیز به چشم می خورد.

وحافظ ، ومعلم و نماد میهن سه نماد بیمه ای هستند که در بین نمادهای بیمه ای بیشترین زیان را در یکسال گذشته پشت سر گذاشتند.

در این میان نماد وحافظ با منفی ۶۱ ، نماد ومعلم با منفی ۶۰ و نماد میهن با منفی ۵۴ درصد بیشترین اثرگذاری منفی را بر سرمایه سهامداران خود در بین نمادهای بیمه ای داشتند.

نقش بازیگران بزرگ چنین نمادهایی در ایجاد وضعیت فعلی که حداقل اعتماد به بازار سرمایه را مورد تردید قرار میدهد باید مورد بررسی قرار گیرد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار